Gå til innhold

kupè lys i e30 virker ikke + sentrallås

Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

ok, takk for svar. Skal prøve imorra. Er noe rart med dørbryteren vet jeg. Lysa til vinduknappene virker noen gang hele tia ( selv om bilen er slått av og nøklene er ute dørene er låst osv) og noen ganger virker det bare når jeg åpner døra...har prøvd å finne ut av det før men har gitt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, gir dere noe å bry hodet med her: sentrallåsen er det jo også noe galt med...her er noen bilder av hvordan ting ser ut der.

dsc05540oa9.jpg

Sentrallås relèt har jeg bytta, men nr på dem stemte ikke..kan det ha noe å si? Noen som vet hva den ene løse pluggen er til?

En annen ting, hvor kan jeg finne en oversikt over hva de forskjellinga nr på skringsboksen er til? De nr står på det lokket over sikringsboksen..

På forhånd takk for alle tips...TRENGER TIPS :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut høytaleren i A stolpa på førersiden.der sitter det et svart lokk som du må ta ut. under det sitter styringsreleét til kupelys etc.

Skjekk at det ikke er fullt av irr og fuktighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut høytaleren i A stolpa på førersiden.der sitter det et svart lokk som du må ta ut. under det sitter styringsreleét til kupelys etc.

Skjekk at det ikke er fullt av irr og fuktighet...

hehe denne du tenker på?

releeef9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilket nr. har du på releet ditt? to eller fire dørs?

PÅ det som stod i org og er irra ihjel er det følgende nr på:

releboksny7.jpg

Det andre husker jeg ikke, det fikk jeg bare av en kammerat som hadde et til overs. Vet ikke hvilken e30 det kommer fra dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...