Hr.smith Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hei, kupèlyset i e30n min virker ikke når jeg åpner dørene. Virker kun hvis jeg slår det på manuelt. Noen her som vet hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 sikkert en sikkring var det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Sjekk om det er bryteren i døra! Det var det på en jeg hadde for en stund siden. Hadde det vert sikkringen tviler jeg på at du hadde fått på lyset i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 ok, takk for svar. Skal prøve imorra. Er noe rart med dørbryteren vet jeg. Lysa til vinduknappene virker noen gang hele tia ( selv om bilen er slått av og nøklene er ute dørene er låst osv) og noen ganger virker det bare når jeg åpner døra...har prøvd å finne ut av det før men har gitt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Plukk ut bryteren i døra og gi den litt 5-56 så blir det nok bra skal du se... Pleier å bli litt trege disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 ok, gir dere noe å bry hodet med her: sentrallåsen er det jo også noe galt med...her er noen bilder av hvordan ting ser ut der. Sentrallås relèt har jeg bytta, men nr på dem stemte ikke..kan det ha noe å si? Noen som vet hva den ene løse pluggen er til? En annen ting, hvor kan jeg finne en oversikt over hva de forskjellinga nr på skringsboksen er til? De nr står på det lokket over sikringsboksen.. På forhånd takk for alle tips...TRENGER TIPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Ta ut høytaleren i A stolpa på førersiden.der sitter det et svart lokk som du må ta ut. under det sitter styringsreleét til kupelys etc. Skjekk at det ikke er fullt av irr og fuktighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 hvilket nr. har du på releet ditt? to eller fire dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ta ut høytaleren i A stolpa på førersiden.der sitter det et svart lokk som du må ta ut. under det sitter styringsreleét til kupelys etc.Skjekk at det ikke er fullt av irr og fuktighet... hehe denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 hvilket nr. har du på releet ditt? to eller fire dørs? PÅ det som stod i org og er irra ihjel er det følgende nr på: Det andre husker jeg ikke, det fikk jeg bare av en kammerat som hadde et til overs. Vet ikke hvilken e30 det kommer fra dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 ingen som vet hvor jeg finner oversikt over hva sikringene er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 vill tro at det er vanlig at el motoren på sentralåsen er defekt.. det har ivertfall vært tilfelle på 2 av 3 e30`er jeg har hatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 ok, el motoren ligger hvor? Tenker du på den mikrobryteren bak håndtaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 mener den sorte boksen som drar låsestanga opp og ned . ligger inni døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå