skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 dette er ein plass der dere kan vise frem. det er eit par regler. det må vere dokke som burner. det må ver på lukka områdre eller privat eiengdom. dette er pga sikerheten dokkas.. poletie øvertvåker deverse sider å tar ner shilt nommer men bare te å legga ut filma som er låvlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 eg får vel bjynna med ein film den er ikkje so bra men eg fek blårøyk på grus... ikkje bra for lakken min fant eg ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Sitat fra en annen tråd: denna bilen min ska eg behandla som ein diomant... Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 han sa en diomant da. ikke en diamant... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 he he.. den skal omlakeres etter somar..hous of candy coolor blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hva faen var vitsen med det der? Nei, finn deg en ordentlig asfaltstripe og lag skikkelig røyk om du synes det er morsomt, alternativt en våt en om du ikke har motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 du må eige eller ha avtalt me eigeren av asfalt stripen om låvt for å kunne legge inn klipp her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hva faen var vitsen med det der?Nei, finn deg en ordentlig asfaltstripe og lag skikkelig røyk om du synes det er morsomt, alternativt en våt en om du ikke har motor. egentlig enig.. du skjønte ikke at de store steinene skulle sprute opp i skjermen og sånn? finn deg noe asvalt du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 har eit klip der eg burner asfalt låvligt men det va for mørkt å det er på ein mobil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Spinne på grus!? Virka nesten sånn. Burna har vel alle gjort. Spesielt dagen før man skal kjøpe seg nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 men før eg kan lage ein ny so må eg få bilen min te foreldrene mine sit hus å der kan eg burne masse låvligt liten bygd der eg kjener masse folk med masse land.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Spinne på grus!? Virka nesten sånn.Burna har vel alle gjort. Spesielt dagen før man skal kjøpe seg nye dekk. stemmer det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 men skulle nokken legga ut filma eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk157 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 nice burn out;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg