Gå til innhold

sportseksos på 46 320d

e46diesel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?

Jarle

De ligger ikke ute på nett enda..

Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg :)

på remus potta er det noe som må kappes eller lignende? har veldig lyst på remus siden det etter min mening er veldig bra.. så kansje jeg kune sendt en mail til deg og hørt lit hva du skall ha for den?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?

Jarle

De ligger ikke ute på nett enda..

Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg :)

på remus potta er det noe som må kappes eller lignende? har veldig lyst på remus siden det etter min mening er veldig bra.. så kansje jeg kune sendt en mail til deg og hørt lit hva du skall ha for den?!

Eksosanlegget på BMW er levert i en bit fra fabrikk (Ikke oppdelt), så når du skifter bakpotta må du kutte eksosanlegget uavhengig av om du kjøper Remus, Simons, Eisenmann eller Original BMW bakpotte..

eksos.JPG

I tillegg må du, hvis du har M-fanger, lage større hull i plastinnsatsen bak, da Remuspotta naturligvis tar litt mer plass enn den originale:

titan9.JPG

Men denne er heldigvis veldig kurant å ta ut, sånn at man kan skjære større hull med ei stikksag:

eksos2.JPG

:):idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...