e46diesel Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 fikser du grei pris til meg og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Kan du beskrive lyden fra denne potten? Jeg er og svært interessert om prisen er riktig. Send meg gjerne en PM. Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Send meg en mail, så skal jeg se på det på tirsdag Lyden er ikke spesielt fremtredene.. Litt "fyldigere" enn standard kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 jeg henger meg med ilamme deg jarle da jeg og veldig interessert. Karl Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?Jarle De ligger ikke ute på nett enda.. Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg på remus potta er det noe som må kappes eller lignende? har veldig lyst på remus siden det etter min mening er veldig bra.. så kansje jeg kune sendt en mail til deg og hørt lit hva du skall ha for den?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?Jarle De ligger ikke ute på nett enda.. Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg på remus potta er det noe som må kappes eller lignende? har veldig lyst på remus siden det etter min mening er veldig bra.. så kansje jeg kune sendt en mail til deg og hørt lit hva du skall ha for den?! Eksosanlegget på BMW er levert i en bit fra fabrikk (Ikke oppdelt), så når du skifter bakpotta må du kutte eksosanlegget uavhengig av om du kjøper Remus, Simons, Eisenmann eller Original BMW bakpotte.. I tillegg må du, hvis du har M-fanger, lage større hull i plastinnsatsen bak, da Remuspotta naturligvis tar litt mer plass enn den originale: Men denne er heldigvis veldig kurant å ta ut, sånn at man kan skjære større hull med ei stikksag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 ok... takker for svaret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå