Gå til innhold

Tråden om stasjonsmestern:) BILDE 19" AC Schnitzer

Anbefalte innlegg

Heisan folkens:)

Vel etter lenge med masse jobb og liten tid til bil osv så tenkte jeg å lage en aldri så liten tråd om "nye" børsa mi:)

4_1532819269.jpg

Er en 94 mod 526 tdsa som er impotert i 98 så er litt over et halvt år til bakseter blir montert.Den er greit utstyrt med,el vinduer,el luke(dobbel),liten computer,skinn,automat,cruisecontrol,nivåreg.

Fikk med 17" alu med bridgestone pigg var nytt i vinter,og 17" Rondell 0058

4_-1172773291.jpg

Bilen hadde gått 197 000 når jeg hente den i Tr.heim :shock: ,Fikk da en aldri så liten prøvetur hjem til tønsberg :lol: Den turen gikk over alle forventinger må jeg si,var rundt 70 mil og jeg var ikke sliten når jeg kom jeg engang,tok da en liten tur på et par mil med min bedre halv del for å vise hu den :lol: Så en meget komfortabel bil må jeg si 8)

Den ska inn på en liten lakkerings jobb nå i mai eller juni,fangere,under lister og grill.er jeg heldig så klarer jeg å skaffe nye m5 skjørter i tide ellers blir dem tatt seinere.Nye eksos(noe grovere),etter vært nye felger men ikke no hast:)

Har gitt den en polerings,øyelokk,oljeskift og litt kos:)

Fuji2007_0507002redigert.jpg

Forøvrig så trenger jeg litt deler til den så her er en liten liste over ting som

DU kan ha i bakhue hvis du ser noe til salg eller no :D

Nakke støtter bak i svart skinn(2 ? eller er det 3 på dem)

M5 Skjørter(eller tilsvarende) og gjerne fangere hvis prisen er grei

hvite glass til baklys(hvis ikke Stefan C kommer meg til unnsettning:))

Vel det var alt for denne gang men oppdaterer sån når det skjer noe:) Håper det var litt intresant i noens øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer, pen bil. Blir det litt senking?

står senkesett på den,tipper det er 35 eller no,men nivå reg må justers bak så den kommer ned til landjorda igjen :shock:

Tenkte på å kjøpe Senke-fjærskåler forran så den kunne kommet seg 1 til 2 cm ned men ser ut som schmiedmann har bare 1 cm,hadde mer før så jeg for leite litt tror jeg:)

lloydsb: takk for det du:) ska slenge mer bilder underveis jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er oxfordgrønn :) Når automaten står i økonomi prg så er den litt slapp men så fort en setter den i sport syns jeg den er ganske rask etter forholda :) Dessuten er vel disse motorene noe av det mer stablie man kan få etter hva folk sier.

Forøvrig er det meget deilig å kjøre med automat,komfort er vel ordet som passer denne bilen 8)

Kim: Når man har nivå regulering så har man et stag lingnende ting som går til sensorn til nivå reguleringa i bak stillinga som ved bruk av en 10mm fast nøkkel kan løsnes og flyttes fram eller tilbake..var ganske stor forskjell også :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...