Gå til innhold

Bmw 320 Coupe Diesel Automat!

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Har funnet tak i en 2004 3serie, coupe. med 2.0 diesel på 150hk (330nm)

Med automatgir (steptr.)

Er dette en god kombinasjon? noen erfaringer?

Bilen har forøvrig Orginal full m-sportspakke II og aerodynamik pakke, samt sandbeige sport skinn og alt utstyr utenom navi/takluke.

bilen har også remus effektanlegg, hvordan funker dette med diesel??

90_1881335499.jpg

90_-2023623855.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert, men er ikke det gamle bilen til "bmwmsport" her på forumet?

Det må det nesten være... 8) ... jaja peoplez... du shopper stadig rundt i bilenes fantastiske verden. En E46 320Cd er iallefall mer ungdommelig sprek enn en E39 520i... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert, men er ikke det gamle bilen til "bmwmsport" her på forumet?

Det må det nesten være... 8) ... jaja peoplez... du shopper stadig rundt i bilenes fantastiske verden. En E46 320Cd er iallefall mer ungdommelig sprek enn en E39 520i... :wink:

hehe, ja, men nå har eg hatt en 03. a4 2.5 tdi 180hk, så det blir litt slappt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, men nå har eg hatt en 03. a4 2.5 tdi 180hk, så det blir litt slappt uansett...

Kanskje... i utgangspunktet skal ikke forskjellen være så alt for stor. En 2004 E46 320Cd skal klare 0-100 Km/t på 8,8 sekunder og ha en topphastighet på 221 Km/t. En standard 2004 A4 Avant 2,5 TDI skal ditto klare 0-100 Km/t på 9,0 sekunder og ha en topphastighet på 224 Km/t (begge med manuelt gear).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gamlebilen til Geir Ove ja... Pen bil, men personlig ville jeg ikke hatt autolat i en coupe. Er da ikke mer motor enn hva man behøver fra før av... Hvorfor ikke kjøpe en tilsvarende bil med manuell kasse?

Min erfaring er at 320d oppleves SPREKERE med automat enn med manuell.. Har 6trinns manuell på den jeg har nå, og må bare innrømme at BMW's automatkasser oftere treffer idèelt turbotrykk for girskifte enn jeg selv gjør.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...