Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ikke 320 LE-Jetronic helt fram til 87/88?

Uansett.....jeg har en hjerne til b23 85 mod liggende

Skrevet
får vel ikke godkjent en 85 mod motor i en 86 mod bil... er det ikke noen sånne regler angående dette

Motor skal vel ikke være eldre enn bilen den står i.

Men jeg tviler vel på at denne skal godkjennes..(uten å vite om det selvsagt) men motorene er jo ganske like.. :wink:

Skrevet

Enkleste måte og gjøre dette på er og flytter over 320 innsprøytningen på 323 motoren. Givere og innsug osv... blir helt fint :D Må bare justere/sjekke tenningen etterpå da 323'n har justerbar fordeler. Må nesten være bmw ekspert for og se forskjell da med det gammle innsuget. Avslører litt fordeleren da men WHO CARES? :)

Skrevet
Bilen er godkjent en stund til den, så godkjenning får jeg ta når den tid kommer;P

På utsiden så er vel b20 og b23 helt like.. Og effektforskjellen er vel ikke så stor heller at dette blir oppdaget på eu-kontroll.. Ikke det at jeg oppfordrer til ulovligheter altså 8)

Skrevet

Kjenner en kar som hadde en 325i motor i en 320i som han stønntet. Bilen ble gått over av politi og forsikring grunnet uforsvarlig kjøring. Ingen så forskjellen og ble haller aldrig oppdaget :roll:

Skrevet
Kjenner en kar som hadde en 325i motor i en 320i som han stønntet. Bilen ble gått over av politi og forsikring grunnet uforsvarlig kjøring. Ingen så forskjellen og ble haller aldrig oppdaget :roll:

hehe :D

Men det står jo stemplet 2.5/2.7 inn i blokken, men det kan jo forsvinne..

Har en kompis som hevder de aldri kan finne ut hvilken motor han har og at de må åpne den opp og greier..hehe :lol:

Men hvis de virkelig er nysgjerrig så er jo bare å kjøre den på rulle.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...