Christopher R Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Hei, Noen som vet om, og evt hvordan jeg kan få min nyinnkjøpte ICE-link til å funke på min kasettspiller i e39'en min? Det er snakk om den gamle kassettspilleren med lite display. 98 mod e39 Hjælp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Åpne den å lodde på en ledning med litenjack på AM signalet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 du skal vel koble den på cd veksler porten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Kobles på veksler porten hvis den er i bruk kobles den der alikevel få tak i kobl sjema . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Det er ingen vekslerport bakpå spilleren (tror jeg). Det er en ledningsbunt som skal kobles inn på hovedledningsnettet til radioen. Og en mindre plugg med ledninger som skal inn i den lille kontakten under den store hovedkontakten. Skal jeg søke frem ipoden via radioen!? Hvordan kobler dere som har veksler over til veksleren? Jeg har ingen knapp for sånt, har kun "tape" og "Radio" eller hva det er.. Skal forsøke å finne manual nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Vist du har Bmw Revers RDS kan man ikke ha ice>link på.. Man må ha en business spiller, Og ved å installere ice>link ska man ikke trenge lodde som det er sakt tidligere her... Den ska gå på cd veksel kontakten vist du ikke har sånn adapter ledning. 17 pins. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå