Gå til innhold

Et par nybegynner spørsmål.

Bernt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du vil spare penger på lakk, så pusser du ned bilen og slikt selv..! Selve lakken er nok greit at lakkeren ordner så får han den lakken han vil ha..

Hvis du ikke har litt peiling på hva du holder på med, la lakkereren ta seg av hele jobben.Er mye vanskeligere og finne bulker og småriper når bilen er mattet ned.Del lureste du gjør er å demontere alt av lister lykter osv. dette koster jo penger det og på lakkverkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jooo...men det er jo faktisk noen av ///M delene som er penere, f.eks sidelister til e-36, dørterskellistene etc. Jeg har iallefall ikke kjøpt alle ///M delene mine bare for at det stod M på dem :P (men det der jo bedre ut det og :wink: )

Når det gjelder emblemer(bare en M på bakluken) så syntes jeg ikke så mye om det...

Jeg snakker om ///M-emblem på bakluka og i grillen. M-tech greier er såklart greit (fangere, girkuler, osv.), det er jo pent, men emblemene er bare emblemer og medfører ikke noe annet pent.

Jeg skjønte hva du mente etter å ha lest innlegget på nytt.. :wink:

Vi er på samme side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ///M emblemer ikke har noe på noe annet enn orginale, eller i værstefall ombygde ///M biler å gjøre. Blir for mye "wannabe" over det hele. Derimot ville jeg heller da gjort det motsatte; satt f.eks 520 merke på en M5/540, så når disse ///M wannabe'ene prøver seg kan jeg bare le og vite at jeg "tar" de hvis jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke strengt tatt det som er i diskusjon her. Er emblemer i esteriørform. ///M-emblemer i seter/ratt mm. interiørmessig er vel for å poengtere at artiklene er en del av ///M pakken.

Inrømmer at jeg selv har ///M-ratt i min e34, men kun fordi rattet er en god del mindre enn orginalt bussratt og mer behagelig å kjøre med. Samme vil jeg si om M/Sportsstoler hvor ///M-merke er intigrert i stolen.

Men derimot å "ettermontere" ///M-merke på bagasjelokk og grill er som å "sminke en gris". Bilen i seg selv blir ikke bedre av å montere ///M-merke på selve bilen utvendig, men derimot har interiørdelene som er orginale ///M-artikler en høyere "kvalitet" enn orginalt om jeg kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden folk er så vanvittig godt i gang med å skrive svar til meg, så slenger jeg likegodt ut noe til!

Jeg planlegger altså å kjøpe diverse godsaker til bilen, ikke før den kommer selvsagt, det ville vært dumt. Men jeg har satt opp en liste på koed.dk som jeg tror har alt jeg trenger, utenom en M3 GT Vinge (Tror det er navnet). Noen som vet hvor jeg kan finne den?

Uansett, her er listen:

aawdwador0.jpg

Det jeg lurer på er da som følger, ser listen grei ut? Har jeg glemt noen "viktige" ting? Burde jeg ta vekk noe? osv osv.

Et annet spørsmål, med hensyn til det effektannlegget "Scorpion bagpotte, E36, 325i/328i STW", er det et lurt kjøp og vil jeg trenge andre rør i tillegg? Hva med effektannlegg med fire potter, er det bare tull?

På forhånd, takk!

Mvh, Bernt Nilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...