KalMar Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 noen som hvet E-mail adressen til Bmw i tyskland.... æ må sende en mail til de om hva æ må gjøre for å få min 320 gokjent med 325 motor. for biltilsynet vil jo ha pappir på pappir for å få det godkjent.... takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 går det ikke an og få bmw norge til og hjelpe deg me dette? og prøv og snakk bokmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg sendte en mail til BMW Norge for noen dager siden. Da fikk jeg svar tilbake i mailen at den hadde gått igjennom BMW AG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 går det ikke an og få bmw norge til og hjelpe deg me dette? og prøv og snakk bokmål snakket med bmw Norge om dette å bavaria... de sa at de hadde sluttet med sånt for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Er det ikke heller TUV eller Dekra du burde snakke med. Er jo sikkert MANGE her i Norge som har byttet fra 320 til 325i motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Er det ikke heller TUV eller Dekra du burde snakke med. Er jo sikkert MANGE her i Norge som har byttet fra 320 til 325i motor.. har byttet motor.... men det er jo de pappirane... er det noen som heller kan gi meg en e-mail adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Er jo en kontaktside her, men vet ikke om det er den du trenger. http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg byttet motor fra 318is til 325i på en E36 Jeg snakket med BMW norge men dem har sluttet å gi ut godkjeningpapirer. Men jeg fikk et tips, snakk med en BMW forhandler, jeg snakket med (strandveien-auto) i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå