Upperhouse Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Gratulerer med fin bil! Nesten like strøken som min jo... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M SPORT Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Grattis med en flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
affe318cab Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 gratulerer me en nydelig bil.. jeg har en likedan men me penere farge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Very nice ride, grattis Hvordan er automatkassa på disse bilene? Bra gassrespons? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Gratulerer fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Very nice ride, grattis Hvordan er automatkassa på disse bilene? Bra gassrespons? Gassrespons Omtrent like lat som en 1965 Tempo Corvette (moped) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Saaaayyyy whoooooaaaat??? Skal nok greie å parkere en gammel moped men at det er noen racer det er det ikke.. Men den greier 200 og dette er uansett ikke noen racer bil. Men en skli bil Automat kassen er jeg veldig fornøyd med. Hadde en 523iA tidligere og synes de fungerer veldig likt og bra begge kassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen kvelds bilder av go bilen Nyvasket og montert wind shot. Imorgen tidlig drar jeg å Ole ( BilbyggerietDA ) til Hokksund å henter girkasse til en Mazda vi har. Håper på finvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Grattis med fete felger . Men syns de var hakket for store.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Grattis med fete felger . Men syns de var hakket for store.......... enig der, syns dem sto litt ut, er dette før valsing kanskje?? Men likte felgene passe bra da, ikke helt min smak, da det ble litt for åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hehe ja jeg syns også de er store.. Litt tilvenning men ser iallfall veldig tøft ut når denne bilen ruller forbi Innpresset er 19 bak og 13 foran noe som gjør at de står ut og ser breedt ut bakfra Samme innpress som brukes på 5-serie. Blir bestilt fangere og skjørt etter vært også tenker jeg... Da gikk planen om grei helårsbil i vasken men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 felgene syns jeg tok seg bra ut på svart bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Felgene er über fete :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Super fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå