-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Tenkte det hadde vært ålreit å kjørt i følge med alle som skal fra Oslo i morgen. Planen er avreise fra Tusenfryd (Vinterbro) kl 07:30 så alle rekker førermøte. Vi står ved 123-Bensinstasjonen på parkeringsplassen til Tusenfryd. Hadde vært morro å få med 10-15 biler i allefall, helst maaange fler Gi en liten notis her om du slenger deg på da, så vet vi ca. hvor mange vi blir. Adminedit: Fiksa dato og la til "fra Oslo"... Edit: Hehe, takk for det. Gikk nok litt kjapt i svingene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei hei. Hvis det blir til at jeg drar, så henger jeg meg med dere. Kommer tilbake etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Og vi er vel ca 5 biler som tar kvart på syv ferga fra moss... Så andre Vestfold folk heng dere på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 kanskje vi kan synkronisere oss så vi møtes langs veien da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg kommer! Sees der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 bare for å kverulere så er det den 26 som er lørdag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg også er der 7:30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Kommer innom jeg oxo, ble heldighvis ikke så mange øl i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 er med:P Ta med walki og ha den på kanal 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Den er god, Walkien er på Channel 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Og viss noen har snute radio/ radarvarsler er det topp!!! Blink som faen med lysa viss snuten er i nerheten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå