Bee2 Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 har tenkt å felle inn tv skjermer i nakke støttene i min e46 cab... noen som har erfaring med folk eller steder som gjør det til real pris.. helst oslo område.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg kan gjøre det for deg. Men da må du sende dem til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 LIKE THIS... anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg kan gjøre det for deg. Men da må du sende dem til meg fett... jeg har to skjermer, men jeg vet ikke hvordan jeg skal ta av nakkestøttene på bilen.. hvis jeg gjør det så har jeg ikke noe bil belte hehehe.. hvis du ikke er langt unna oslo, så kunne jo jeg kjørt bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Bosted: Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Bosted: Sandnes ja så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hehe. Hadde nok blitt dyrt for deg hvis jeg skulle reist til Oslo bare for å felle inn et par skjermer. Og jeg klarer nok heller ikke å felle dem inn så pent hvis de står fast i setet. Du kan fjerne dem , men hsuker ikke hvordan. Sikkert samme opplegg som i en 645ci cab vi hadde inne hvor vi felte inn skjermer. Men her er i alle fall et par bilder slik at du ser hvordan det kan bli. Dette er i en Nissan Pathfinder. Siste jeg hadde inne for multimediamontering. Brukte to Alpineskjermer. Neste uke får jeg inn en X5 for samme oppsett bare Sony. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg kan prøve å ta av og sende deg + skjermene.. hvor mye skal du ha for det.. kunne du sendt meg pris på arbeid på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå