Ruud Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei, kunne jeg fått stilt et spørsmål til dere med litt kunnskap. Jeg har vært inne på gsbildeler, og sett på noen fine felger som det står skal passe til min e-36 318 i. dette er noen 18" 225/40-18, m5 felger. ET 40 Lurte på om det er noen som har noe erfaring med dette, og om det er nødvendig med noen modifikasjoner, for å få dette til å funke? Håper det skal gå uten komplikasjoner, og setter pris på svar:) Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 så lenge det er inpressen er riktig skal dette gå helt fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 så lenge det er inpressen er riktig skal dette gå helt fint:) ET 40 høres bra ut, men kommer jo an på bredden på felgen også. Men antar at det er M5 kopi felger som er tilpasset e36. Løp å kjøp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 De sklir nok på ja. GS selger bare kopi felger, så det er nok ikke M5 felger med ET20, som er på orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå