Chriso Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Kom over en rålekker E65 idag, da jeg var på vei til skolen. Den stod ved Solheimsviken Næringspark i Bergen. Ble desverre dårlige bilder, da jeg var seint ute til skolen, og eieren stod nede på flytebrygga og så på meg Dessuten er mobilen på service, så jeg hadde bare min gamle gode SE K700i, dvs 1.3Mpxl. kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 mhmm, en pimpa 7'er Er ikke det styling fra Hamann? Og muligens Sharif's gamle 7'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hadde det kanskje gjort seg med noen andre hjul?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Ser ut som sharifs gamle ja. Ser jo ikke ut! Jalla er vel rette ordet her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Herregud. Håpløs styling på en allerede ufin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 E65 kan faktisk bli tøff hvis du styler den. F.eks ACS eller Alpina. Denne var derimot bare tragisk. Hjula er ikke verdige som vinterhjul engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Den ser litt bedre ut i virkeligheten, men enig at felgene er tragiske på den bilen! Noen som vet hvilken effektanlegg den har?? bråker godt når han gir på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg syntes faktisk den var ganske kul! Den er på en måte en "knekt" 7 serie, den er ikke liv stiv som den ellers er (ikke at det er noe galt det heller). Men jeg syntes den så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Var jo faen så fin den gamle til Sharif der...Hadde vel ikke akkurat sag nei takk, hadde de kasta den etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Kongebil den sølvfarga E65'en! Men felgene er jo helt bak mål på en slik bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Bare for å ha det klart, "rålekkert" var ironisk ment fra min side, dersom det skulle være tvil. Personlig liker jeg ikke E65 i utgangspunktet heller, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 hvor er da hamann felgene som engang sto på den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Som nevnt av noen over så er jo ikke e65 akkurat noe smykke i utgangspunktet heller. Og med så mye meningsløs plastikk-ræl montert rundt på bilen i tillegg til e36 m3-speil, så ser blir det bare fælt. Men jeg har etterhvert skjønt at det eksisterer en gren med bilentusiaster som ikke bryr seg om _hvorfor_ folk snur seg etter bilen deres, så lenge de bare snur seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Flotteste e65 jeg har sett så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå