Søreng Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Var ute å kjørte i går, og ble litt testing Da jeg passerte en hvis høy hastighet begynte alarmdioden å blinke veldig hyppig og det kommer en pipe lyd fra kjørekomputeren Noen som vet hva dette kan være
Mainn Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Hmmm....har du limit-funksjon på kjørecomputeren? På denne kan du stille inn ønsket hastighet, og når denne overskrides så varsler computeren med lyd.
Søreng Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Nope, har ikke det... Har den midterste kjørecomputeren...
Quattrokiller Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Er det et pip som varer ca halvt sekund?? Samme hastighet hver gang?
Søreng Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 ja, varer vel kanskje ett lite sekund eller noe, litt lenger det pipet som kommer når det er under 3 grader... Kommer ved ca samme hastighet hver gang ja, etter det jeg har lagt merke til!
efjeldse Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Det ligner jo veldig på fartsgrensefunksjonen da.. den sier fra ca når du passerer den oppgitte hastigheten
Søreng Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 ja, enig i det.. men hvordan kan det ha seg når jeg ikke har det på kjørecomputeren.. Og hvorfor blinker alarmdioden?
Teciero Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Dette lurer jeg også på i E36`n min... har en 318i E36, cabriolet 1996 modell, og også på denne, så er det akkurat det samme som hender med dioden. Jeg har heller ikke kjørecomputer, så kan ikke være det som er årsaken...?
StigJ Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Er vel kanskje panserbryteren som ikke er helt god. Når du kommer opp i høyere hastighet vil panserer løfte seg litt hvis det er litt slark i det. Prøv å dra litt i panseret når bilen sviver. Skjer det samme da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå