Nilsen Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Hvor mye kan jeg forvente å måtte ut med for toning av alle rutene untatt frontruta på en E39 limo?
TJ Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Sist jeg sjekket med Sebra Bilglass på Lørenskog, så skulle de ha ca. 6500,- for å tone alle rutene unntatt frontruta, inkl sliping av kant øverst. Var visst litt jobb med siderutene bak på en E39. Du får det billigere enn det, for Sebra er dyre, men kjempeflinke!
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Det er dyrere å tone rutene på BMW på grunn av vinduenes utforming. En pris på rundt 6000kr må du regne med hvis du skal ha et godt resultat. Det billigste ville jeg derfor ha styrt unna.
kilronan Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Det mest kompliserte er definitivt bakruta på sedan. Når jeg sjekket priser i bygda mi så var det faktisk en (stor nasjonal aktør) som helst ville slippe å legge film på bakruta i frykt for å ikke få det pent/bra nok. Forvent uansett at bakruta blir en smule dyrere enn de øvrige rutene. Finner du et firma som har peiling så blir det uansett bra. Nå vet jeg ikke hvordan det er på e39 sedan, men på e46 har de tre bakerste rutene noen sorte prikker rundt kanten. Dette kan være en utfordring med tanke på å få presset ned filmen mellom disse. Hvis ikke dette blir gjort skikkelig så kan det se veldig "biltema" ut. Spør de forskjellige bedriftene om de har noen biler de har lagt film på som du kan studere. Du kan også spørre om/evt hva slags kvalitetskrav de jobber etter. Jeg ser for meg en pris på 6000,- ++ alt etter hva slags konkurranse som eksisterer i det området du bor.
spitz Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Det ble omtrent 6500 på min E39 sedan hos Solfilm-spesialisten, www.solfilmspesialisten.no. Superbra resultat, meget fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå