Gå til innhold

s:e39 528i 1996mod.vurderer salg igjen. Se side 7.nye bilder


Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

Du får nok ikke så fælt mye for den. Man kan jo hente seg en M5 i Tyskland for 30-40 lapper + mva. Da har man riktig nok en bil som har gått langt og er langt fra strøken, men din er jo kollisjonsskada.

40k + mva : 40x1,25 : 50k + frakt?? ja da hadde jeg heller gått for min m5 :D:D

god natt folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tygger dekk bak kan jeg se av bildet.

Se på gradene/lamellene som har bygd seg opp på sporet der.

For mye spissing der bak..

aj gode øyner har du. Men nå har jeg bare kjørt noen få km med disse dekkene så å skylde på spissing forran spoling med dekkene blir feil..

ikke noe galt med spissing i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt en del med på M5 i tyskland.

Skal man ha noe som er velholdt og uten masse småpluk, riper og parkerings bulker..... da kommer man ikke langt for 40K og så har de samtidigt gått veldig langt.

Tar man frakt og moms med, eller henter selv og kozer seg på Autobahn....what ever, over 50K kommer du veldig lett hvis du vil ha rimelig pen M5 med ikke altfor mange kilometer.

Syntes ikke dette hørtes ille ut.

BTW. ligger selv et sted mellom 50-60 K for min som er 91 med ca 125.000 Km.

Har ikke greit å finne noen i Tyskland til samme pris som min i etterkant.

Kommer så 127.000,- i tillegg for skilte hvis jeg velger å beholde den original fremfor å bygge den om i annet karosseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt en del med på M5 i tyskland.

Skal man ha noe som er velholdt og uten masse småpluk, riper og parkerings bulker..... da kommer man ikke langt for 40K og så har de samtidigt gått veldig langt.

Tar man frakt og moms med, eller henter selv og kozer seg på Autobahn....what ever, over 50K kommer du veldig lett hvis du vil ha rimelig pen M5 med ikke altfor mange kilometer.

Syntes ikke dette hørtes ille ut.

BTW. ligger selv et sted mellom 50-60 K for min som er 91 med ca 125.000 Km.

Har ikke greit å finne noen i Tyskland til samme pris som min i etterkant.

Kommer så 127.000,- i tillegg for skilte hvis jeg velger å beholde den original fremfor å bygge den om i annet karosseri.

hehe virker som at vi har samme oppfattning i hvertfall, om ikke minst samme problemstilling... " bygge om i nytt karosseri og ødelegge en orginal bil, eller betale skjorta til staten for å beholde den"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tygger dekk bak kan jeg se av bildet.

Se på gradene/lamellene som har bygd seg opp på sporet der.

For mye spissing der bak..

aj gode øyner har du. Men nå har jeg bare kjørt noen få km med disse dekkene så å skylde på spissing forran spoling med dekkene blir feil..

ikke noe galt med spissing i hvertfall.

Hmm.

Det er jo også et salgs triks!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjøper man M5 og tror at den aldrig har slitt litt unødvendigt dekk i ny og næ......Daaaaaaaaaa burde man kansje starte rom skipet og ta en personlig tur til jordkloden og se åssen det egentligt er det foregår hernede

:P

Bilen ber jo om å få noe guffe for f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjøper man M5 og tror at den aldrig har slitt litt unødvendigt dekk i ny og næ......Daaaaaaaaaa burde man kansje starte rom skipet og ta en personlig tur til jordkloden og se åssen det egentligt er det foregår hernede

:P

Bilen ber jo om å få noe guffe for f...

Jaja.

Har hatt et par bimmere med 300 +-.

Kan ikke si at behovet for og slite dekk på den måten var stor, bortsett fra E34 med turbo..

Den viste klare tegn på og gi opp, så den ble plaget bevist siste uken den var i mitt eie.

Sorry off topic.

Skal skjerpe meg. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdi på bilen må jo også sees veldig iforhold til om man skal bruke den til ombygging eller ikke. Til ombygging er det jo bare det mekaniske, som du sier er veldig bra og som burde være det utifra kjørelengde og det at bilen er såpass original og fin i interiøret, noe som tilsier at den er godt behandlet.

Skal man betale avgifter blir det jo fort 5000 ekstra for å få lakkert panser og skjerm samt at tilstand på lakk ellers taes i betraktning. Dette kan jo fort være 5-10 000 på det du får for den. Men det er jo selvfølgelig forskjell på en bil som har slukt mil på autobahn og en som har drøvtygd norske fjellstier.

Ville selv vært interessert hvis jeg hadde hatt penger....50-60k er ingen upris i norge synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...