Gå til innhold

s:e39 528i 1996mod.vurderer salg igjen. Se side 7.nye bilder


Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

heisann.

-lurer på om det er noen som er intr. i å kjøpe en 1989 e34 m5.

bilen har gått bare 153,000km. motor er helt støken og interiøret ( sort delskinn ) er også strøkent.

bilen er sort, ac, el. takluke. Det er en liten skade i høyre front av bilen. panser har fått en liten bøy+ høyre forskjærm. ( jeg har nytt panser ferdig lakkert) bilen har ikke vært trimmet eller rotet med av noen. bremmser er nytt på hele bilen.

med nye 18" lemans felger m 265/35r18 // 245/40r18 sommerdekk.. koster i hvertfall 15-17k nye.

------Ikke betalt avgifter for den enda, men er tollet inn til Norge.

noen som har noen meninger hva jeg kan få for denne??

bilder kommer senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får nok ikke så fælt mye for den. Man kan jo hente seg en M5 i Tyskland for 30-40 lapper + mva. Da har man riktig nok en bil som har gått langt og er langt fra strøken, men din er jo kollisjonsskada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke så fælt mye for den. Man kan jo hente seg en M5 i Tyskland for 30-40 lapper + mva. Da har man riktig nok en bil som har gått langt og er langt fra strøken, men din er jo kollisjonsskada.

ja det er jeg klar over, men ikke tro at man får så veldig mye for 30-40k i tyskland. Min bil er mekanisk strøken, interiøret er helt strøkent også.

nå er det en liten skade jeg har forran. panser har fått den største "ripen" og jeg har nytt panser.

med nye felger, dekk, og bremmser skiftet nå i uken så hadde jeg håpet på 60k i hvertfall... DET ER BILLIGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt panser da, i stedet for å skrive at det er krøllete. ;)

Kan godt være du klarer 60, mer tror jeg blir vanskelig å få særlig mye over det.

PS: Den eneste grunnen til at jeg skriver dette er at du spurte hva vi tror du kan få for den. Prisen er det til syvende og sist uansett opp til deg å vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...