Gå til innhold

s:e39 528i 1996mod.vurderer salg igjen. Se side 7.nye bilder


Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

Tror seriøst det aldri vil skape problemer.

Nå har jo jeg en 520, men hadde jeg ennå kikka etter en E39 så ville denne blitt seriøst vudert og forsøkt prutet noen få lapper til. :D

Hadde nok tatt turen for en vurdering til den prisen den har nå også.

Men men.. Her sitter jeg sånn ca gla og fornøyd med en passe dau 2L og smiler som et foster på aldershjem.

Draget på 2l kontra 2.8 er verdt den risken det innebærer og handle/bruke mener jeg.

Men ja. Kommer det innlegg om ansvar ved ulykke med mer, så vet jeg det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja for noen er det ett problem med at den er ombygd. grunnen til at jeg ikke har godkjent den det er fordi det koster vel mer enn det smaker.

motoren til 520 og 528 er vel så og si identiske.

jeg ser ikke forskjell i hvertfall og heller ikke de andre som har tatt eu-kontroll på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror seriøst det aldri vil skape problemer.

Nå har jo jeg en 520, men hadde jeg ennå kikka etter en E39 så ville denne blitt seriøst vudert og forsøkt prutet noen få lapper til. :D

Hadde nok tatt turen for en vurdering til den prisen den har nå også.

Men men.. Her sitter jeg sånn ca gla og fornøyd med en passe dau 2L og smiler som et foster på aldershjem.

Draget på 2l kontra 2.8 er verdt den risken det innebærer og handle/bruke mener jeg.

Men ja. Kommer det innlegg om ansvar ved ulykke med mer, så vet jeg det. ;)

ta turen davell. er du kjapp så skal du få prute denne noen lapper til og. sånn ca 89790,- ved kjapp handel.... :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror seriøst det aldri vil skape problemer.

Nå har jo jeg en 520, men hadde jeg ennå kikka etter en E39 så ville denne blitt seriøst vudert og forsøkt prutet noen få lapper til. :D

Hadde nok tatt turen for en vurdering til den prisen den har nå også.

Men men.. Her sitter jeg sånn ca gla og fornøyd med en passe dau 2L og smiler som et foster på aldershjem.

Draget på 2l kontra 2.8 er verdt den risken det innebærer og handle/bruke mener jeg.

Men ja. Kommer det innlegg om ansvar ved ulykke med mer, så vet jeg det. ;)

ta turen davell. er du kjapp så skal du få prute denne noen lapper til og. sånn ca 89790,- ved kjapp handel.... :D:D

Som sagt så har jeg bil nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå som jeg har begynt å se meg rundt etter en m5 MED SKILTER igjen er det klart at jeg ikke kan ha 3 biler så da VURDERER jeg å selge denne igjen. Det som har skjedd siden sist er Nye 19" med BREI KANT BAK,+ spacere bak. Det er montert nye hovedlykter med ccfl ringer ( de kraftigste på markedet) Led baklamper.

nye lykter.

CAKTAJO5.jpg

nye baklamper.

CAPS8N1X.jpg

nye 19" felger

xxx.jpg

. Jeg har en litt dårlig dynamo, så den blir byttet også!

Den leveres ferdig eu-godkjent!

Pris er jeg ikke sikker på, men ordner en bra pris ved kjapp handel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...