George Constanza Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Jævlig farlig at man har brukt et bilde av bilen din i ønsket kjøpt annonse, like ille som å ha drept en eller banket opp en, dette bli fengsel gutt .... -man må heller være stolt som en hane..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Om du også er fotografen ville jeg fakturert 10% av salgsprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 litt irriterende skjønner jeg det er, men greit at folk liker bilen din og vel? Nå er det også fotografen som har rettighetene til bildet også, om ingenting annet er definert i noen form for kontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 har du lagt ut bilde av bilen din må du rekne med at sånn sjer. du har vel ikke spurt alle som har eid biler om å ta bilde av deres biler du heller, dette har han all rett til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Er i grunn langt flauere med folk som på blant annet nettby har bilder av biler de påstår er deres, som en tulling som hadde bilde av M5`n til en kompis av meg.. Klikka helt vinkel når jeg fortalte at han var bøsta.. skjelte meg ut noe så gæli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 har du lagt ut bilde av bilen din må du rekne med at sånn sjer. du har vel ikke spurt alle som har eid biler om å ta bilde av deres biler du heller, dette har han all rett til Han har faktisk ikke all rett til dette på noen som helst måte. Et bilde er beskyttet av åndsverksloven, og betyr at fotografen har alle rettigheter til bildet. Verken eieren av det som er på bildet eller noen andre kan påberope seg lov til å bruke det uten nærmere avtale med fotograf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 ok da, men du må nesten rekne med at di blir brukt da. det er jo lett å kopiere i denne verden. tar d tilbake jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå