ThomasM Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei Har i dag satt på ny M3 fanger/lykter og 97 grill! Men får ikke nyrene til og passe noen som kan forklare hvordan man får de på ? evt bilder hadde vært supert Slenger ut bilder med engang alt er montert ble sinnsykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 må ha selve rammen rundt nyrene ny. den er helt anderledes enn den gamle rammen. hvis du ikke vil ha den ny må du kjøpe 97- look (altså ikke orginal grill) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Du husket å kjøpe nyrene og 97- da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 kjøpte den 97 facelift på Schmiedmann Så er de nyrene som er med i den pakka.. rart de ikke passer :\ noen ide'er hvordan man montere de ? Har fått på selve ramma.. bare nyrene igjen så er bilen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 har selv kjøpt facelift til bilen min, men ikke montert enda. Så tenkte at jeg kan prøve å montere ene nyren for å se hvordan det skal på. Etter ca 1 min med hodebry fant jeg det ut. Tok litt bilder underveis. (mobilbilder) nyren ovenfra uten at jeg har gjort noe enda: stikk en kniv inn i "klipsene" (det er 2 stk på hver side), og løse delene fra hverandre press så den sorte delen av nyren ut (rillene) plasser så den sorte delen på baksiden av rammen til nyrene så presser du på krom delene på klipsene på den sorte delen så er du ferdig. håper dette hjalp. Hvis ikke dette går, så har du feil deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Jo sånn kan det vel gjøres.Skjønner ikke helt problemet jeg! Du tar 1stk nyre, setter den foran i grillen der den skal stå og gir den et kakk så sitter den.. Unødvendig å dele den i to, da ender du bare med knekte klips.. Men når du først har den i to så kan du jo lakke den svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 tusen takk for bilder Får gå ut og prøve igjen når det ikke regner så sykt mye Har prøvd det på den måten.. kanskje bare jeg som er litt blond Kommer en venn av meg etterpå og skal hjelpe meg litt med og få fikset resten kanskje han klarer det Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 jeg og en kompis var ute og prøvde og montere de nå.. fikk de sånn halveis på.. er noe rart med de nyrene.. skal ringe motor technik i morgen og høre.. kan ikke stemme brakk av noen fester da passet det sånn halveis :S men men.. Ble bra da :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå