Christopher R Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Her er det blandet inn småklipp fra bimmerstreffet, men mesteparten ble filmet på BMWCCN treffet i går. http://video.google.com/videoplay?docid ... 9752&hl=en Litt dyster musikk kanskje, men jeg bare digger den sangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Stilig! Du filmet både fremmover og bakover hele tiden, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Nei, "je juksa litt" De klippene som er filmet fremover er faktisk fra helgen før, altså bimmerstreffet. Men skydekket og bilen er den samme, så jeg våget å mikse det sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Kul film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Du klarte jammen å holde sporvalget ditt også, det var mer enn jeg klarte. Gikk oftest for fort inn i svingen, med påfølgende brannslokking.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 litt kipt at klippene er fra forskjellige treff, Men det hadde vært fett med to kamera på taket! en hver vei. Det hadde blitt en stor redigeringsjobb, men tenk å fet når det kommer en galning som satser som faen bak og du får med vinkel bak og så blir du passert og prøver og henge på, mens bilen foran koser seg i full sladd med blårøyken som raser ut fra hjulbuene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Slike små kameraer fanger opp mye morsomme kjørevinkler. Fartsfølelsen blir også ganske bra! Også er de ikke så utrolig dyre heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Artig film, Christopher R! Bra at noen tar ansvar for filming + bildeknipsing på disse treffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Her har jeg forøvrig lagt min kjøring. Inboardkamera, E30, fersking bak rattet. http://video.google.com/videoplay?docid ... 8564811374 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Bra kjøring etter hvert der, vankselig å få med seg så mye. En vidvinkellinse hadde gjort mye, og muligens et høyere festepunkt. Mulig at du kunne giret litt mer ned i slakteren o.l? Vanskelig å si utifra film Savner e30'en min, den hørtes helt lik ut. Er det 325i? Filming og bildetaking er en hobby, så det er bare gøy Jeg har tenkt mye på å filme begge veier, men da må jeg ha bedre utstyr. Opptageren min er desverre ikke så bra, og har bare en inngang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Artig å få se på kjøringen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Bra kjøring etter hvert der, vankselig å få med seg så mye. En vidvinkellinse hadde gjort mye, og muligens et høyere festepunkt. Mulig at du kunne giret litt mer ned i slakteren o.l? Vanskelig å si utifra film Savner e30'en min, den hørtes helt lik ut. Er det 325i? Ja, må trene litt på girvalgene også, skulle hatt et gir mellom andre og tredje opp slakteren. Er en 325i 24V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Ja, må trene litt på girvalgene også, skulle hatt et gir mellom andre og tredje opp slakteren.Er en 325i 24V Får ikke ordna deg slik du vil hvis du bytter til en diff med annen utveksling? På min bil er 2. giret perfekt i slakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Jo, men den er ganske perfekt ellers føler jeg. 7000o/min på andre gir er ca 90 km/t, og dermed ganske tettsteget/kort oppover i girene. Får heller lære meg å kjøre riktig inn i slakteren, så får jeg kanskje større fart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Ja, må trene litt på girvalgene også, skulle hatt et gir mellom andre og tredje opp slakteren. Er en 325i 24V Aha! Er det ikke du som kjøpte starteren fra min gamle 320i motor? Fungerer motoren bra i den bilen? Drar vel litt bedre enn M20 tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå