Emilgutten Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Hei Sliter med ett problem, vinter felgene mine er blitt korroderte og klarlakken har begynnt å slippe. Hvordan går jeg fram for å "pusse opp" disse? Noen som har løsning på dette? Mvh Emil E39 523i 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 bruke fint våtslippapir hele veien. start med rundt 600 og gå oppover til 1000 og ca 1200 til slutt. så legg på ny klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilgutten Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Takker for svaret bmwhans! Blir en H..... jobb men jeg har jo hele sommeren å gjøre det på... Mvh Emil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Skal være ett middel som tærer vekk klarlakk. Vet ikke hva det heter, skulle fått tak i dette selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 ja det er mye jobb. jeg gjorde det på et bensinlokk og brukte en time. men da ble det helt blankt å polert da. men når du skal pusse felgene trenger du jo ikke å pusse SÅ nøye som jeg gjorde. men det tar litt tid for det. ja nautiluz, kompisen min brukte dette og det var noe malingsfjærner greier. hvis du skal ha tak i det selv også kan jeg spørre han hva det het igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 duxola malingsfjerner heter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Danke!! Dem brukte det på felgene mine. Skulle bare ta kanten, men klinte litt på "stjerna" også. Så jeg må ta det på resten også.. Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 skjønner. greit å få tatt det så det blir bra men unødvendig at de klinte på resten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Bruk autosol etter slipingen med papir,bruk microfiberklut og poler så hardt du kan så blir det speilblankt,du kan regne med å bruke flere kluter pr felg for å få den rette finishen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Malingsfjerner og høytrykksspyler er tingen Brukte vell 10 timer på å polere kantene på mine fire felger. Da sto de på bilen da.. Jeg droppet klarlakk etterpå, men jeg ser det at det kommer sorte prikker rimelig kvikt, så man må gå over med stål ull en gang i ny og ne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilgutten Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Hjertelig takk for svar alle sammen!! Nå må jeg bare finne arbeidslyst og sette i gang. Mvh Emil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå