Gå til innhold

Hvordan bytte inproA.E ringer e34?

Ingebrigtsen
 Share

Anbefalte innlegg

Godt å høre at andre har problemer med disse hæl.... møkka lyktene :lol: .

Jeg prøvde i vinter med varmepistol og stekeovn for å løsne limet såpass at det var bare å ta av glasset :lol:

Ble ikke noe greie på det, så jeg gikk på med Dremel, og skjærte ut glassa. Gikk fint det, så ringer ble bestillt. Første jeg gjør nå ringene ankommer, er å knekke en av de :stupid: .

Tok kontakt med Umnitza, som sendte meg ny ring, og de skulle bare ha betaling for frakt, super service der i gården 8) .

Men dreit meg ut igjen jeg i dette AE prosjektet :shock: . Ved montering av noen av de andre ringene, klarte jeg å miste ett av klarglassa i gulvet, slik at det knuste. Så nå har jeg kun tre klarglass igjen, og noen løse AE ringer.

Dette har vært ett kostbart prosjekt til nå, som også har strandet litt inntil videre :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff måtte nesten smile litt nå da for du har jo hatt maks uflaks :lol:

He he, kan si at jeg står litt med gjørme opp til livet ja :P . Men men, er ikke noe krise, kjører nå med orginallyktene som er meget pene på E34 de og.

De løse ringene jeg kjøpte hadde en fargetemp. på 4500K. Når Umnitza skulle sende meg ny ring etter mitt lille uhell. Så sende de to ringer med forskjellig temp., en 4500 og en 3000K. Selvfølgelig var den 4500K blitt ødelagt i shippingen. Så nå sitter jeg med tre stk 4500K ringer & en stk. 3000K ring :roll: .

Så her er det mye greier som gjør at jeg ikke akkurat gidder å stresse med klarglass AE lykter til Touringen nå :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...