Ingebrigtsen Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Jeg har inpro angel eyes lykter på min e34..Nå har det seg sånn at jeg er drittlei det dårlige lyset i dem så jeg har bestilt meg nye ringer på ebay.. Spørsmålet mitt nå er hvordan åpner jeg lyktene?? Tips og forklaringer mottas med stor takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Godt å høre at andre har problemer med disse hæl.... møkka lyktene . Jeg prøvde i vinter med varmepistol og stekeovn for å løsne limet såpass at det var bare å ta av glasset Ble ikke noe greie på det, så jeg gikk på med Dremel, og skjærte ut glassa. Gikk fint det, så ringer ble bestillt. Første jeg gjør nå ringene ankommer, er å knekke en av de . Tok kontakt med Umnitza, som sendte meg ny ring, og de skulle bare ha betaling for frakt, super service der i gården . Men dreit meg ut igjen jeg i dette AE prosjektet . Ved montering av noen av de andre ringene, klarte jeg å miste ett av klarglassa i gulvet, slik at det knuste. Så nå har jeg kun tre klarglass igjen, og noen løse AE ringer. Dette har vært ett kostbart prosjekt til nå, som også har strandet litt inntil videre . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Uff måtte nesten smile litt nå da for du har jo hatt maks uflaks Ja det er noen skikkelig møkkalykter, de er absolutt ikke verdt pengene sine Dremel hørtes jo greit ut da, kanskje like greit å gå rett på med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 skjærte ut glassa? hvordan får du festa di igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Lim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Uff måtte nesten smile litt nå da for du har jo hatt maks uflaks He he, kan si at jeg står litt med gjørme opp til livet ja . Men men, er ikke noe krise, kjører nå med orginallyktene som er meget pene på E34 de og. De løse ringene jeg kjøpte hadde en fargetemp. på 4500K. Når Umnitza skulle sende meg ny ring etter mitt lille uhell. Så sende de to ringer med forskjellig temp., en 4500 og en 3000K. Selvfølgelig var den 4500K blitt ødelagt i shippingen. Så nå sitter jeg med tre stk 4500K ringer & en stk. 3000K ring . Så her er det mye greier som gjør at jeg ikke akkurat gidder å stresse med klarglass AE lykter til Touringen nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hehe ja det kan jeg forstå Men de ringene du prøvde å montere, er dem helt runde sånn som inpro sine eller er dem sånn som angel eyes skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 De er ikke helt runde som in.pro sine! Det er disse jeg har kjøpt i 4500K farge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 kjøp sorte DE lykter.. absolutt det fineste på E34. ikke minst er de lovlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå