fatboy Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 går det og chippe m50b20 med enkel vanos? og er det noe og hente på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 hvilken årstall er det? skulle tro det ja,at de går an å chippe på lik linje som alle andre. jeg hadde en e36 320i so var chippa , og det funka fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 er en 9- 92, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 går ann til å chipe. men du merker nok ikke store forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 var bra futt i den jeg hadde iallefall. chaippa i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 går det og chippe m50b20 med enkel vanos? og er det noe og hente på det? Har nøyaktig samme motoren, men i en vesentlig tyngre bil... Du vil oppnå en 10-15hk kanskje. Ikke den store forskjellen, men du vil nok merke at den er sterkere; dreiemomentet øker med rundt 30 nm. Velger du sportsluftfilter i tillegg til chip vil du merke en forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 okey, har eksos og filter på bilen. hvor får jeg tak i chip? i norge, og hva ligger prisen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 okey, har eksos og filter på bilen. hvor får jeg tak i chip? i norge, og hva ligger prisen på? Sjekk: http://www.trimchip.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå