Kimmit Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 ja vi kan montere. tar 8000.- for jobben
Kimmit Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 inneholder montering og justering av motoren
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 så jeg kan da bare hente bilen og kjøre. uten å måtte gjøre noenting?
Kimmit Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 stemmer.eneste du trenger og gjøre selv er og bytte bakdekk:-)
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 hehe.. ja det var det da.... virekelig fristende det der. men pengene strekker ikke til riktig enda...
boost Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 når får du inn setta? er det mulighet å få frontmontert intercooler på dette sette?
Kimmit Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 det er nok mulighet for intercooler.men da blir det ombygging av settet.men det skal ikkje være så stort problem:-)
Gjest Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Mulig jeg kan kjøpe et sånt sett da.. Lenge til du får inn.. skal begynne på et cab prosjekt nå..
boost Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 du sier 8000tusen for montering å innjustering av motor. hva skal du justere på den ? før i tråden so sa du at det ikke er software og dyser. som trengst. lurer berre på det:) ska du bare gje den meir bensin? ecu`n takler dette?
vetu03 Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Er litt innterisert jeg, hørtes litt morsomt ut dette... Men må nok få spart opp noen peng først. Blir dette noe du kanskje kommer til å ha inne litt senere også?
Kimmit Racing Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 en må justere så deb får litt mere bensin.vi kommer til og ta inn flere sett etterhvert.får dette inn om ca 3 uker
Robinf Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 tåle automatkassa på 520 24v påkjenningen ved ettermontering av kompressor?
330xi Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Hmmm...kunne vært litt intresant på en prosjektbil jeg skal bygge, men blir litt skeptisk hvis det ikke er software og dyser....Bensintrykket kan man jo få opp litt ved å forandre på vaccumstyringen til bensintrykksregulatoren, men holder dette? Hvis det ikke er noen software, så vil jo infoen fra lmm bli feil...er det noen slaks motstand til denne da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå