EvenS Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Jobber på dekkverksted selv og selv om vi har noe av det beste utstyret på markedet så kan enkelte dekk være sinnsykt vansklig og få av og på, så at ting tar litt tid og at det blir litt makking må du bare regne med når du har sånne dimensjoner. Men det er ingen unnskyldning for å snike seg unna når de har laget riper. Med oss så bruker vi å gi beskjed om at det sansynligvis går bra noe det gjør i 99.5% av tilfellene, men at vi ikke tar på oss ansvaret om det skulle gå galt når kunder har med ekstreme dekk som de har kjøpt andre plasser som internett eller billigsjapper som ikke klarer å montere dekkene de selger. Men har de tatt på seg en jobb uten å advare deg om at de enten ikke har peiling eller skikkelig utstyr så bør de helt klart ordne opp for seg selv, dyrere med misfornøyde kunder en en ny felg til deg.
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Tidsforbruket er noe jeg ikke brydde meg stort om, men når det ble som det ble så var det naturlig å få med hele greia. De stilte ikke spørsmålstegn ved sin egen kompetanse på denne jobben over hodet og ga på med stor iver de. Enda mindre advarte dem meg om muligheten for at ting kunne gå galt for dem. Ihvertfall muntlig. Men etterhvert som det gikk fremover ble jeg jo mer eller mindre advart via mine egne antenner her, men syntes der og da det ble litt teit og da med felg og dekk i hver sin hånd og gå liksom. Nei. Ikke lenge til jeg tar turen bort for og se om det hele er "ferdig" nå. Ser det greit ut, så blir det siste gangen de ser meg ihvertfall.
Bimmerlars Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Gjetter på e18 motorsenter...sett de selv og de virker ikke helt stø på handa noen ganger. Kan anbefale Blå Ring, de kunne sakene sine. Det er IKKE dem. Men har desverre ikke best erfaring med dem heller. Har tatt knekken på et sett låsebolter der borte. Bruker ikke mutter trekker på låsebolter vet jeg, men de gjør det. Ikke noe problem med muttertrekker på låsebolter
///MoePower Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Gjetter på e18 motorsenter...sett de selv og de virker ikke helt stø på handa noen ganger. Kan anbefale Blå Ring, de kunne sakene sine. Det er IKKE dem. Men har desverre ikke best erfaring med dem heller. Har tatt knekken på et sett låsebolter der borte. Bruker ikke mutter trekker på låsebolter vet jeg, men de gjør det. Ikke noe problem med muttertrekker på låsebolter Nei, her snakker man erfaring, hvor mye skal til med muttertrekkeren før de er stram f.eks. De som har gjort dette noen ganger klarer seg bra med muttertrekker. De bruker vel gjerne også slike "momentforlengere" som gir dem et hint når de har nådd riktig moment, bare sjekk ut.
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Gjetter på e18 motorsenter...sett de selv og de virker ikke helt stø på handa noen ganger. Kan anbefale Blå Ring, de kunne sakene sine. Det er IKKE dem. Men har desverre ikke best erfaring med dem heller. Har tatt knekken på et sett låsebolter der borte. Bruker ikke mutter trekker på låsebolter vet jeg, men de gjør det. Ikke noe problem med muttertrekker på låsebolter For dem så var det det!!
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Da var det oppdatert litt på første side, og jeg er for min del irritert men ferdig med saken.
Bimmerlars Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Gjetter på e18 motorsenter...sett de selv og de virker ikke helt stø på handa noen ganger. Kan anbefale Blå Ring, de kunne sakene sine. Det er IKKE dem. Men har desverre ikke best erfaring med dem heller. Har tatt knekken på et sett låsebolter der borte. Bruker ikke mutter trekker på låsebolter vet jeg, men de gjør det. Ikke noe problem med muttertrekker på låsebolter For dem så var det det!! Ja, tydeligvis. Hadde nok ikke pipa ordentlig inni spora, og freste dermed bort det meste
Riefarn Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 kjipe greier gitt, bare synd ASA felger (noe jeg har selv) får hakk ved den minste steinsprut omtrendt... myke felger...
Bimmerlars Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Legg ut dette på div forum. De fortjener det. Ordentlig useriøst. Ødelegger man noe, skal man erstatte det. Om jeg låner noen sin bil, og dunker borti noe, kan jeg ikke bare legge på ti kilo sparkel og et lag lakk over. Det skal være som det var før det ble ødelagt, enkelt og greit
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 kjipe greier gitt, bare synd ASA felger (noe jeg har selv) får hakk ved den minste steinsprut omtrendt... myke felger... Ja de er lett motakelige for sår har jeg sett. Men den skramma der overgår liksom en steinsprut eller 10. Bimmerlars skrev Legg ut dette på div forum. De fortjener det. Ordentlig useriøst. Ødelegger man noe, skal man erstatte det. Om jeg låner noen sin bil, og dunker borti noe, kan jeg ikke bare legge på ti kilo sparkel og et lag lakk over. Det skal være som det var før det ble ødelagt, enkelt og greit Kopier gjerne dette dere andre som er registrert på andre forum om dere vil. Jeg gidder ikke registrere meg på forumer rundt om for og spre dette. Jeg når vel frem til en del aktuelle kunder her inne vil jeg tro.
SteffenM2 Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Klasker denne ut på gatebil forumet jeg EDIT: Bilforumet.net å
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Klasker denne ut på gatebil forumet jeg Hjertlig takk.
Mr.Silver Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Krev ny felg, enkelt å greit! De som laget skaden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå