Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hjelper min gammle mor med kjøp av ny bruktbil. Så fant jeg den perfekte bilen, med akkurat det utstyret jeg ville valgt hadde jeg kunne kjøpt bilen ny... Eneste var at det var Navigasjon Buisness (klarer ikke stave det, men dere skjønner det sikker) i steden for Navigasjon Professionale. Så da lurer jeg på om noen her vet om man kan oppgradere Buisness til Proffesionlale? Hakke peiling på hva forskjelden er engang jeg da så det hadde også vært kjekt å vist :)

Kunne sikkert spurt Sulland, men er for tiden lappe løs og så har jeg telefonskrekk så alle svar blir jeg nærmest overlykklig over :P

Skrevet

Heisann.. Om bilen er utstyrt med navigasjonssystem business ville jeg definitivt ha beholdt denne. Å oppgradere til navigasjonssystem professional koster mer enn det smaker, 40 000kr +..

Navigasjonssystem business:

6,5 tommer skjerm, felles inngang for CD og DVD (navigasjon). Istede for kart er det piler og tale som sørger for at du kommer frem til målet. Antall meter før du skal svinge av der og der vises også i displayet. Inneholder også professional radio.

Navigasjonssystem professional:

8.8 tommer skjerm, en inngang for CD og en inngang for DVD (navigasjon). Her har man 3D kart, samt piler og talehenvisninger. Antall meter før du skal svinge av der og der følger også med. Med professional kan man også se på navigasjon samtidig som man ser på radio eller TV, da skjermen deles i to.

Når det gjelder businessen kan man nå få 2D kart. Da må man oppgradere bilens software og fjerne noen plinger og plonger, samtidig som man setter inn noen nye derter.. Prisen på dette er ennå usikkert, da dette først ble standard på E60 Facelift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...