Gå til innhold

bilder av min e30, nye bilder side 3!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senk mer :D :D :D

Men seriøst.. Jeg liker egentlig ikke E30, men denne er faktisk nydelig! Fin front, ikke noe mer mas og gnål bakover på bilen. Akkurat slik det skal være!

Du bør gå innom et bilopphoggeri å skaffe deg tåkelys, forresten. Det er det eneste som mangler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst.. Jeg liker egentlig ikke E30, men denne er faktisk nydelig! Fin front, ikke noe mer mas og gnål bakover på bilen. Akkurat slik det skal være!

Du bør gå innom et bilopphoggeri å skaffe deg tåkelys, forresten. Det er det eneste som mangler nå.

takktakk:D

skal kjøpe senkeskåler framme, så da blir d ca. en cm lavere til framme, så da tenker jeg d blir bra;)

har også planer om tåkelys å engelayes etter hvert;)

øyelåkk får jeg foresten på mandag eller tirsdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe senkeskåler framme, så da blir d ca. en cm lavere til framme, så da tenker jeg d blir bra;)

Det er din bil, men hadde den vært min så ville jeg hatt den slik den er nå (pluss senkeskåler og tåkelys). Angeleyes blir ikke bra på E30, samme med øyelokk.

E30'n din er en av de fineste jeg har sett. Ikke ødelegg det med lyktelister og angeleyes :cry:

(men somsagt, din bil så gjør hva du vil.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bildene dine er litt mørke. Forsøk og unngå å ta bildene i motlys, ser du har solen med på minst et av bildene, dette er no-no med vanlig kompaktkamera. Hvis det er mulig å stille på kameraet kan du forsøke med en høyere eksponeringsverdi, EV, når du tar bilder i sollys. Eventuelt kan du forsøke med en skygge/høylys-justering i et bildebehandlingsprogram.

Det enkleste er uansett å ta bilder når det er overskyet eller i skygge. Pen bil da :wink: Det er bestandig godt å se at folk har tid og tålmodighet til å ta vare på bimmern sin.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din bil, men hadde den vært min så ville jeg hatt den slik den er nå (pluss senkeskåler og tåkelys). Angeleyes blir ikke bra på E30, samme med øyelokk.

E30'n din er en av de fineste jeg har sett. Ikke ødelegg det med lyktelister og angeleyes :cry:

(men somsagt, din bil så gjør hva du vil.)

sorry ass...men må nåkk prøve d:)

sett Vibê her på forume sin? han har øyelokk og angeleyes, må si det ser utroli bra ut i mine øyner:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj....der var e30 etter min smak;)

Bildene er litt undereksponert gjerne, men dette har visst noen påpekt tidl.

Angeleyes er IKKE pent på e30, sorte DE lykter derimot...mmmm :D

Tror noen spacere bak hadde gjort seg, hjulene trenger å komme litt ut...

Lykke til med å finne hele grøftelys til e30 brukt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bildene dine er litt mørke. Forsøk og unngå å ta bildene i motlys, ser du har solen med på minst et av bildene, dette er no-no med vanlig kompaktkamera. Hvis det er mulig å stille på kameraet kan du forsøke med en høyere eksponeringsverdi, EV, når du tar bilder i sollys. Eventuelt kan du forsøke med en skygge/høylys-justering i et bildebehandlingsprogram.

Det enkleste er uansett å ta bilder når det er overskyet eller i skygge. Pen bil da :wink: Det er bestandig godt å se at folk har tid og tålmodighet til å ta vare på bimmern sin.... :)

takk for tipset;) er nybegynner i faget så d trenger jeg:P

denne skal jeg love dei at blir gått tatt vare på ja:D hehe

det ligger noen timer bak den etterhvert:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin E30! Men hadde vært godt å fått denne lenger ned mot jorda, tror den kler "lowrider-stuk"! 8)

Tøft med svarte felger på sølvgrå bil! :)

takk;) skal som sakt prøve å få den litt lenger ned mot bakken med neon senkeskåler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj....der var e30 etter min smak;)

Bildene er litt undereksponert gjerne, men dette har visst noen påpekt tidl.

Angeleyes er IKKE pent på e30, sorte DE lykter derimot...mmmm :D

Tror noen spacere bak hadde gjort seg, hjulene trenger å komme litt ut...

Lykke til med å finne hele grøftelys til e30 brukt :lol:

takk:D sorte DE lykter ja, er ikke så verst det helder nei:)

skal jeg ha grøftelys tror jeg jeg kjøper nytt;) men kommer jeg over ett brukt sett så slår jeg til:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...