Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er forskjellen på faceliftnyrene og prefacelift da? Min touring er nemlig en shadowline, og om jeg ikke tar helt feil så er de faceliftnyrene i chrome?

Forskjellen er at faceliftnyrer har en litt bredere kant øverst, som du ser på bildet. Og det er fortsatt bare rammen rundt som er chrome selv om det er facelift. Er M5-nyrer som er i hel chrome.

En oppgradering til facelift-nyrer er jo ingen dyr affære heller, snakker vel max 700,- eller noe for et sett mener jeg.

Og Etaten, den monteringen av de nye lyktene klarer du fint selv! Er snakk om fire skruer og å sette på overgangskabler/kontakter, en relativt grei jobb. :wink:

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

For dei som er interessert.... Facelift nyrer er innkjøpt men hadde ikkje tid te å setta de på.. e det bare noken klips bakpå de eller... ?? har fått meg facelift baklykter og 8) men må bare setta det på først :wink:

Etaten Den prisen eg oppgav var i DKK i webshopen uten frakt å div. Har du kjøpt med xenon? dei var dyrare.. ang den motoren så hørre eg det brumme i 2-3 sek framme når eg sette lyktene på.. Har eg den høydejusteringa da?

Ang montering klare du kjempefint dette selv.. det var egentlig ein drøm å montere.. bare du veit ka du skal gjøre med den stanga.. lykke til :D

aloebiz.net strøken bil du har :shock: kjøpte du M5 stylingen? eller var den med ? facelift nyrer e kjøpt inn.. men eg ville ikkje ha crome inni.. så det e bare rundt kanten på de..

sko bare hatt aerodynamic leppa nå.....

Skrevet

Er det stor forskjell på disse lyktene og de som GS fører? Har fått pris på komplett facelift inkl.lakkering og montering hos dem, men litt usikker på hva framlykter jeg skal velge. Kommer jo i sort, krom, blank, hette/eller ikke over blink mm. Skal også montere den orginale aerodynamikkpakken fra BMW, ikke M-pakken.

Jeg har Xenon fra før, så det skulle i.flg dem gjøre dette rimligere?

Skrevet
Er det stor forskjell på disse lyktene og de som GS fører? Har fått pris på komplett facelift inkl.lakkering og montering hos dem, men litt usikker på hva framlykter jeg skal velge. Kommer jo i sort, krom, blank, hette/eller ikke over blink mm. Skal også montere den orginale aerodynamikkpakken fra BMW, ikke M-pakken.

eg blei litt forvirra over hva gs hadde av lykter. tror ikkje det er stor forskjell mellom koed å gs.. viss det er hella lykter du har bestillt.. eg har sorte inni..

mye kosta den stylingpakken?

Skrevet

Æ har fått en pris på nesten 17.000 inkl lakkering og montering. Da er det med lakkerte lister rundt baut, aerodynamikk "frontleppe" og alle lyktene. Er litt usikker på stylingen bak da jeg har planer om andre endestusser/effektanlegg +chip, og få av den slappe snabelen som titter ned i asfalten nå :wink:

Føler at M-pakken ikke vil passe bilen da jeg ikke har planer om å senke den. Har sett ett par som ikke er senket, og jeg føler at det mangler noe da.

PS! Skulle inn å se på dine lykter, men skrev inn coed.com. De leverer helt andre varer O:)

Skrevet

Mine lykter,som også er Hella,er det automatisk lyshøyderegulering.Men syntes det hørtes dyrt ut hvis de koster 2700 uten moms og frakt fra danmark. Kjøpte 2001mod lykter foran bak og sideblinkers

hos GS og betalte 6000 kr for alt,inkl overgangene du må ha på

frontlyktene...Mulig jeg bare hadde flaks da...

Skrevet

Velg for guds skyld ikke chrome lykter! :shock: Synes det beste er å gå for helt standard faceliftlykter fra Hella med sort bakgrunn.

Skrevet

Velg for guds skyld ikke chrome lykter! :shock: Synes det beste er å gå for helt standard faceliftlykter fra Hella med sort bakgrunn.

WORD.. eg såg ein e39 me chrome lykter idag på vei hjem.. kjente eg blei kvalm.. :-&

Skrevet
Mine lykter,som også er Hella,er det automatisk lyshøyderegulering.Men syntes det hørtes dyrt ut hvis de koster 2700 uten moms og frakt fra danmark. Kjøpte 2001mod lykter foran bak og sideblinkers

hos GS og betalte 6000 kr for alt,inkl overgangene du må ha på

frontlyktene...Mulig jeg bare hadde flaks da...

ser på nettbanken min at koed hadde trukket 6000,- av meg og.. kjøpte det samme som deg men kjøpte og facelift nyrer i tillegg..

Skrevet

betalte vel 5000,- til en sjappe i larvik jeg da, når jeg handla lykter! det var med overganger osv, og bøyde det røret bittelitte granne til siden, så passa det med engang! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...