_CoZm|C_ Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Eg har ein e39 520i 1998 mod som eg har kjøpt 2001 faceliftlyter me angeleyes uten xenon. Merket e Hella som Bmw bruker. trodde dette skulle bli som ein drøm å montere..... Men neida.. den staken der er iveien.. noen som vet hvordan eg kan løsa denne saken? kan liksom ikkje bare kappe den med vinkelsliper helller
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Kapper du av den staken der, så blir det vel varmt inne i bilen din når sommeren kommer for fult! Det er vel påfyllingen til ac delen det der. Men hvorfor er den i veien egentlig?
_CoZm|C_ Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 ja.. hadde blitt varmt.. når eg setter lykta inntil som på bildet ser du at festene er akkurat rett fram.. *peike* eller er det eg som har tulla??
antiloop Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Det samme problemet dukket også opp hos meg når jeg skulle bytte lykter! Du må bøye røret en del innover! Ta tak i røret sånn cirka på midten med den ene hånden og hold i mot mens du bøyer med den andre! Dette må du gjøre så ikke røret sprekker ved sveisen..
TJ Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Helt riktig det, du må bøye det røret litt bakover, er ikke så mye som skal til. Men vær forsiktig og ta det pent.
_CoZm|C_ Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Mens dokke satt her å skreiv te meg her så va eg ute i investigerte litt mer.. å resultatet: Tada! Kom seg nå men uansett folkens... takk for rask å god respons.. mye flinke folk her inne..
TJ Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Gratulerer med et flott resultat! Utrolig pent med nye og blanke lykter!!!
Haug530D Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Mens dokke satt her å skreiv te meg her så va eg ute i investigerte litt mer.. å resultatet: Tada! Kom seg nå men uansett folkens... takk for rask å god respons.. mye flinke folk her inne.. Hvor har du kjøpt de lyktene hen? så ut til å lyse bra di.
_CoZm|C_ Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Mens dokke satt her å skreiv te meg her så va eg ute i investigerte litt mer.. å resultatet: Tada! Kom seg nå men uansett folkens... takk for rask å god respons.. mye flinke folk her inne.. Hvor har du kjøpt de lyktene hen? så ut til å lyse bra di. dei blei kjøpt på koed... ca 2700,- har kje heilt prisen i hodet.. Merke e Hella.
Ballder Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Mens dokke satt her å skreiv te meg her så va eg ute i investigerte litt mer.. å resultatet: Tada! Kom seg nå men uansett folkens... takk for rask å god respons.. mye flinke folk her inne.. Bærre lækkert!! Jeg vil også ha!!
Gjest Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Grattis, nå sitter jeg og bare venter på at mine lykter skal ankomme posten... blir ikke noe mindre klar når jeg ser dette resultatet.. Men 2700.- for begge lyktene og det er hella? Prisen jeg fikk fra koed var ca 4500.- levert meg her i norge. Har dine disse motorene for innvendig høydejustering? Ellers, meget pent ja, og jeg kommer heller ikke til å skifte lys i spoileren, eller er skifte hele spoileren for å få disse rundere spoilerlysene for dette ble BRA P.S. Ble småbekymra i forhold til monteringen når det ikke omtrent er plass til de nye lyktene, så jeg vurderer sterkt å få de montert på ett verksted ja.....
aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Sett på faceliftnyrene også! Det hjelper MYE på utssende på bilen og koster nesten ikke en dritt! (Se på bildene av min E39, følg salgslinken i signaturen min)
Gjest Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Hva er forskjellen på faceliftnyrene og prefacelift da? Min touring er nemlig en shadowline, og om jeg ikke tar helt feil så er de faceliftnyrene i chrome?
aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 BMW nyrer SKAL være i chrome! Ikke facelift nyrer Faceliftnyrer
fre Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Grattis, nå sitter jeg og bare venter på at mine lykter skal ankomme posten... blir ikke noe mindre klar når jeg ser dette resultatet.. Men 2700.- for begge lyktene og det er hella? Prisen jeg fikk fra koed var ca 4500.- levert meg her i norge. Har dine disse motorene for innvendig høydejustering? Ellers, meget pent ja, og jeg kommer heller ikke til å skifte lys i spoileren, eller er skifte hele spoileren for å få disse rundere spoilerlysene for dette ble BRA 2700 er nok prisen i danske kroner, uten moms og frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå