Gå til innhold

"Dårlig samvittighet" etter banekjøring?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjøpt meg ny TV til 60 tusen, men jeg har ennå ikke slått den på, redd for at den går i stykker... Høres omtrent like dumt ut det også.

Nei, biler skal brukes, kan ikke forestille meg å ha en bil jeg bare pusser og Søndagskjører med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder E46 M3 også, men ikke i like stor grad. Jeg skal vise deg hva du skal se etter uansett. Er en grunn til at 330d (med samme motor som 530d) kun har 390nm...

Vi får bare avtale en dag det passer for begge da Kjetil. Du har tilgang på bukk ol eller? Det nullstillingsverktøyet ditt, kan du forandre nedtellingen til oljeservice istedet for Inspection som den teller ned til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder E46 M3 også, men ikke i like stor grad. Jeg skal vise deg hva du skal se etter uansett. Er en grunn til at 330d (med samme motor som 530d) kun har 390nm...

Vi får bare avtale en dag det passer for begge da Kjetil. Du har tilgang på bukk ol eller? Det nullstillingsverktøyet ditt, kan du forandre nedtellingen til oljeservice istedet for Inspection som den teller ned til nå?

Jupp, må bli frisk først hvertfall. Kan endre hva den teller ned til ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke ha mer dårlig samvittighet for å bruke bilen din på bane enn å benytte dama di for *** vet du. Er laget for det! 8)

Hvis ikke bilen tåler å bli brukt på bane bør du bytte den ut, i likhet til dama hvis ikke hun tåler det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg ny TV til 60 tusen, men jeg har ennå ikke slått den på, redd for at den går i stykker... Høres omtrent like dumt ut det også.

Nei, biler skal brukes, kan ikke forestille meg å ha en bil jeg bare pusser og Søndagskjører med.

Nei, det blir ikke det samme men: Har kjøpt meg ny TV til 60 tusen, men jeg har ennå ikke skrudd lyden på full guffe fordi jeg er litt redd for høytalerne. DET er en mer korrekt sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dame som lager ulyder Kjetil? :wink:

Ingen ulyder nei, men det skal jo være litt lyd da. "Lyden er havle opplevelsen" het det vel i en sjokoladereklame for en tid tilbake.

Hun har laget mye lyd pga alt arbeidet med klubbservern og treffene i det siste da! Kan vel ikke si jeg har hatt så mye fritid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...