aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1516150 FINN.no: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 184&page=7 OBS! PDA'en på bildet er solgt og medfølger dermed ikke! Men en Nextbase protabel DVD-spiller med TV'tuner kan derimot medfølge med et tillegg på 500 kr Her står jeg og vasker mine 2 bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Noen kommentarer/synspunkt/bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Noen kommentarer/synspunkt/bud? Fin bil, hva heter felgene på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Noen kommentarer/synspunkt/bud? Er det BBS LM felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Nei det er BBS RX II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Utrolig pen bil! Nydelig rødfarge.. Viste ikke at E39 kledde den så bra. Jeg solgte min 1997 528ia min for samme prisen som deg og den hadde gått 70.000 km mindre, men så solgte jeg den i løpet av 1 uke da så Du får ha lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Meget fin E39. Hadde vært fin bil nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Er bittelitt prutningsmonn på den prisen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Er det org baklykter også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Nei baklyktene er ikke originale. Det er vanlige pærer som sitter i den og ikke den LED typen. Bare imitert, men det ser bra ut det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Denne har jeg sett mange ganger, virkelig en pen bil som man legger merke til. Virkelig flott fargekombinasjon. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Denne har jeg sett mange ganger, virkelig en pen bil som man legger merke til. Virkelig flott fargekombinasjon.Lykke til med salget. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Da har jeg lagt til et par bilder til! (motorrom og bilvask) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Dette er en bil som har blitt tatt vare på. Kan trygt anbefale den til dere som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Ja da er bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg