_CoZm|C_ Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 *kjenner kvalmen kommer* :-& Fysj å fei for noke drit.. sko vore ein lov får sånne lykter
trondiz Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 det der så da absolutt ikke stygt ut? Mer spesielt det enn svart bakgrund. Alle har jo det. Har chrom lykter selv - men jeg har sølv-metallic + chrom felger, så helhetsinntrykket blir litt bedre.
rommis Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Helt enig... De lyktene ser ikke mye bra ut på E39!!! Originale Hella er penest
wagon Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Fikk selv feilsendt slike lykter da jeg hadde bestilt sorte, de ble sendt i retur med det samme! Synes det ser billig ut... MEN, det er min mening
-Martin- Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Jeg møtte en E39 med slike chrome lykter her om dagen, Å det så så j***i ut at jeg ikke kjente igjen bilen før etter lang tid.
Dr_S Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Det er ikke bare det at det er krom som gjør at det ser jalla ut på E39, men også at det er onepice lykter
Chriso Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Ikke det verste jeg ser, men jeg tenker "her kommer våre nye landsmenn" når jeg ser en slik bil. Litt "brace-face-look" etter min mening.
ropa Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Det er ikke bare det at det er krom som gjør at det ser jalla ut på E39, men også at det er onepice lykter Syns chrom lykter er tøft jeg da, kanskje det ikke passet den bilen 100%. Jeg likte den fordet, men trur en annen farge på bilen så hadde fløyta fått en annen tone for enkelte her. Onepiece lykter er styggt? ¨Må du gi deg, er jo det som er tøft Men alle har jo forskjellige smak da, kom ihåg det folkens Og at dette er skrekkeksempel, kan jeg ikke skjønne i det hele tatt, bmw med monsterface styling er det
jolly Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Disse lyktene er utrolig "bling". Vil påpeke at det er lyktene som i utgangspunktet er stygge. På grensen til "u-stright" faktisk. Og desverre så ødelegger disse også bilens totale eleganse og litt smårøffe front. Bilen ser litt sånn derre ....ja jeg finner ikke de rette ordene. Dette MÅ jo være noe som stammer fra enten Bollywood eller Hollywood. Hadde det vært på en Buick eller Caddilac eller noe anna ræl fra statene så hadde det vel vært litt letter å "spise" , men på en BMW ?? ÆØH - NEI !
Storkaren Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Jeg har en svart e39 med lignende lykter. synes selv det ble ganske greit, og har fått mange gode tilbakemeld... I hvertfall MYEMYE bedre enn de orginale med orange blinklys... Var forresten en felgforhandler som spurte om det var e60 når jeg skulle handle meg nye felger, da såg han den forfra... Men han kan no riktignok ikke hatt så god peiling da. Men min mening er at med riktig farge er slike lykter helt grei.. er litt værre med lexus baklykter da, det er ikke jeg noe fan av...
ropa Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Jeg har en svart e39 med lignende lykter. synes selv det ble ganske greit, og har fått mange gode tilbakemeld... I hvertfall MYEMYE bedre enn de orginale med orange blinklys... Var forresten en felgforhandler som spurte om det var e60 når jeg skulle handle meg nye felger, da såg han den forfra... Men han kan no riktignok ikke hatt så god peiling da. Men min mening er at med riktig farge er slike lykter helt grei.. er litt værre med lexus baklykter da, det er ikke jeg noe fan av... Hei, ser at du har sort bil, kan du legge ved bilder av din bil? Syns at sånne lykter passer også etter hvordan front man har og hvilken bilfarge. Kanskje disse på den grønne bilen ble for frampå,at ved første øyekast, er den man ser på. Men liker den fremdeles
Dr_S Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Vi har en på Bilforumet som fortvilt prøvde bli kvitt sine kromlykter på sin E39..Vet ikke om han fikk solgt de.. Eneste jeg tenker på når jeg ser en E39 med slike på, er om det er sånne krommasker på baklyktene også og M5 emblem
CEJ Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 synes heller ikke det ser sååå ille ut, ser bedre ut enn org lyktene ja! men er penere med svart bakgrunn enn chrome ja..
2mMy Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 de ser kanskje ikke så ille ut.. men det er helt til du fyrer opp de ubrukelige AE'ne på de lyktene! da faller du langt ned.. uff!
CEJ Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 de ser kanskje ikke så ille ut.. men det er helt til du fyrer opp de ubrukelige AE'ne på de lyktene! da faller du langt ned..uff! hehe det er mulig! har ikke sett den med AE i drift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå