aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Lite pent, spør du meg. Synes e39 ser best ut med sorte lykter. Men hver sin smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Minner meg om ei blind pungrotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 HAHA Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvis det der er skikkelig skrekkeksempel på hva som er stygt, har dere ikke sett mye må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg har vel ikke skrevet at det er et skrekkeksempel på den styggeste bilen iverden? Dette er bare et bilde til skrekk og advarsel til de som i det hele tatt tenker på å sette chrome lykter på sin E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Lyktene er da virkelig ikke så stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Synes faktisk heller ikke de var så gale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Se på bildet lengere 2sek! Skal du se at det blir ganske greit tilslutt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 hadde bilen vært i en sølvfarge, så kanskje. ikke akkurat første-valget nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Ikke så gærnt, men passer mye bedre på gull eller sølvfarget bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Var ikke så gale som det jeg hadde sett for meg før jeg fikk se bildet. Litt annerledes, men hvorfor ikke? Vi kan jo ikke dure rundt i like biler hele gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 var da ikke så ille... ikke mitt valg, men.. synes det var greit jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Så jalla ut det der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Ettermonterte chrome lykter er ikke pent uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå