Kenzuke Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=140175 Ikke værst Det med at suzuki har minst fornøyde eiere skjønner jeg godt ... edit: redigert tema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Hahaha! Apropos Suzuki. Jeg hørte på lokalradioen her borte at en hjemmehjelptjeneste her i området hadde fått Suzuki Swift som sine nye arbeidsbiler ifrb med en ny leasingavtale som etaten dems hadde inngått. Dette var de verste bilene de hadde vært borti; Store mennsker fikk ikke plass, var man to i foran så fikk man ikke giret i 5 gir ( ) , rulatoren fikk ikke plass i hverken baksete eller bagasjerom! Jadda; Dagens konklusjon - Ikke kjøp Suzuki :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Men jeg tror grunnen til at BMW scorer såpass bra er av litt andre grunner enn at Toyota scorer bra. Jeg ser for meg at BMW-eiere har et litt mer lidenskapelig forhold til bilen enn den gjennomsnittlige Toyota-eier; ergo - BMW-eiere prøver sannsynligvis å gi inntrykk av at bilene er litt bedre enn de faktisk er. Generelt har jo de fleste mennesker en sperre når det kommer til å innrømme at en har gjort et dårlig kjøp. Det produktet en har kjøpt har med andre ord en tendens til å være 'det beste' i kjøperens hode, uten at vedkommende nødvendigvis har foretatt en rasjonell sammenligning med andre tilsvarende produkter. Og BMW-eiere er nok litt mer forelsket i sitt eget merke enn den gjennomsnittlige bileier. Når det gjelder servicenivå hos forhandlere og deres verksteder så er jeg imidlertid ganske overrasket. Jeg har personlig aldri fått noe service over hva en bør forvente, men nivået er kanskje høyere andre steder i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 BMW -landets beste, det er en fin tittel å smykke seg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Det med at suzuki har minst fornøyde eiere skjønner jeg godt ... Har du dårlig erfaring med Suzuki? Jeg er i allefall en svært fornøyd Suzukieier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Denne undersøkelsen ble også gjort i sverige i fjor. Da toppet også BMW faktisk. Dette er bra. Ang lojalitet så tror jeg det stemmer. Farsan har hatt bmw siden 1989 og kjøpte Audi for 1.5mnd siden. Nå vil han tilbake til BMW Selv så er det ingen andre merker enn BMW som tiltrekker meg noe særlig (av de biler jeg har råd til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Tror det ligger litt i at vi BMW eiere lar oss tøye ganske langt når det kommer til BMW'n vår ja... Om vi skulle sammenlignet utlegg i forhold til andre merker, så tror jeg BMW ville rast et stykke ned på lista. Men men, sålenge jeg sitter igjen med en fornøyelse etter bryderiet, så er jeg fornøyd... x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg kommer bestandig til å foretrekke BWM pga kjøreglede og bakhjulstrekk om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser ut til at jeg har grunn til å være en svært fornøyd bileier siden jeg har både en BMW og en Toyota i stallen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Det med at suzuki har minst fornøyde eiere skjønner jeg godt ... Har du dårlig erfaring med Suzuki? Jeg er i allefall en svært fornøyd Suzukieier Var en gjeng på scootertur en helg her i vinter (Finnmark). Bilene stod parkert nede på parkeringsplassen hvor det var -20 / -25 helt fra fredagen til søndagen. Da vi kom ned starta bimmern uten problemer, men Gran Vitaraen (som ikke var rulla mer en 80 000km) starta faen ikke før etter mange minutter med bannskap og gløding ... Har også opplevd andre ting med suzuki-bilene som gjør at jeg styrer laangt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå