Gå til innhold

elektroniske seter funker ikke! haster

djlia
 Share

Anbefalte innlegg

02 e46 med elektroniske seter som ikke fungerer... har sjekka sikringer og de var i orden. noen som har noen ideer, haster lit på grunn av skall ha barnesete i bilen og setene er for langt tilbake til at det er plass til barnesetet...

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk sikring 65 og 70, ta de ut og inn igjen. Ser du sier du har sjekket dem, men kan være verdt et forsøk når det haster slik...

Kontakten under setene som Quattrokiller sier må du vel også sjekke selv om det skal noe til at begge har løsnet.

Eventuellt, koble fra batteriet en liten stund for å se om dette resetter tingene. Sjekket temalisten på TIS, men fant ingenting om dette der.

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var lit dårlig ordvalg der! på plass nr 65 var det ingen sikring på plass 70 var det en 30 A sikring! men på ingen av plassene var det sån at det blir en krets av det, det var bare den nederste "foten" som var i kontakt med metall! skjønner ikke helt jeg! ble ikke noe mye bedre dette heller, men tror det skall gå an å sjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal sjekke i min bil i løpet av dagen for å se hvordan det ser ut i sikringsboksen og eventuellt bak den.

Er det ingenting annet som har hjulpet heller?

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...