djlia Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 02 e46 med elektroniske seter som ikke fungerer... har sjekka sikringer og de var i orden. noen som har noen ideer, haster lit på grunn av skall ha barnesete i bilen og setene er for langt tilbake til at det er plass til barnesetet... takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Er det ingen måte å overstyre elektriske seter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Du har sikker sjekket det allerede, men hadde samme på min. Var så enkelt at en kontakt hadde løsnet under setet. Var en tomflaske som hadde skjøvet den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 begge setene har sluttet å virke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 ingen som har noen råd til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Sjekk sikring 65 og 70, ta de ut og inn igjen. Ser du sier du har sjekket dem, men kan være verdt et forsøk når det haster slik... Kontakten under setene som Quattrokiller sier må du vel også sjekke selv om det skal noe til at begge har løsnet. Eventuellt, koble fra batteriet en liten stund for å se om dette resetter tingene. Sjekket temalisten på TIS, men fant ingenting om dette der. Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 ok, men på 65 og 70 er det bare en ledning! Alltså skjønner lkke hvilken hensikt de har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Var ikke helt med på den. Hva mener du med ledning? Er der ikke noen sikring der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 hehe, var lit dårlig ordvalg der! på plass nr 65 var det ingen sikring på plass 70 var det en 30 A sikring! men på ingen av plassene var det sån at det blir en krets av det, det var bare den nederste "foten" som var i kontakt med metall! skjønner ikke helt jeg! ble ikke noe mye bedre dette heller, men tror det skall gå an å sjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hei. Jeg skal sjekke i min bil i løpet av dagen for å se hvordan det ser ut i sikringsboksen og eventuellt bak den. Er det ingenting annet som har hjulpet heller? Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå