mAZE Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg fikk flaps'n min i dag, men den har ikke noe hull i seg. Er det noen som har ett eller fler bilder av hvordan dette er montert eller monteres? Det fulgte med noen skruer og noen tykke skiver.
mAZE Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Ja og ja.. Til M3-vingen og den er av Carbon.
ehrnst Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 hmm....husker ikke akkurat hviket materiale m3 vinga er i men mener den er i hard plast(?) som kan borres og skrues i. Det er vel da bare en ting å gjøre, nemlig å ta av vinga for å så borre noen hull i flap og i vinga. Tenker ikke på du skal dra skruene så de synes på andre siden;) EDIT: Fant et bilde fra s14motorsport de selger jo. bilde er av den justerbare, men prinsippet er det samme uansett hvilken du har
mAZE Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Takker.. Da har jeg ett utgangspunkt.. Da er det å få den på i morra vil jeg tro.
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Jeg kan skaffe sånn flapp til 2200kr men det vil ta tid
wichtom Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 høres intresant ut. men tror jeg skal begynne i riktig ende med ting her. er andre ting først som må taes på bilen, men skal ha det i hodet
mAZE Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 Hva skal den festes imot a? er ikke med noe muttere eller noe å feste i vingen. og det fulgte med 8skruer, ser det er brukt kun 4 på bildet over her. nok med 4?
R Andersen Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Det billigst/beste hadde nok vært å kjøpe en carbonvinge av meg når du hadde sjansen.. Du må skru skruene inn i vingen, og evt bruke sikaflex mellom vinge og flapp for att det skal holde.
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 er ikke m3 vingen massiv? jeg er ikke hjemme i øyeblikket så jeg får ikke sjekket, men i tilfelle så er det jo ganske enkelt å forsenke ett sett med muttrer i den da
mAZE Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Det billigst/beste hadde nok vært å kjøpe en carbonvinge av meg når du hadde sjansen.. Du må skru skruene inn i vingen, og evt bruke sikaflex mellom vinge og flapp for att det skal holde. Den du skaffet kostet jo dobbelt så mye da, så den ble for dyr. Hadde ikke kjøpt noe innsug da gitt. Skjønner forsåvidt at jeg må skru skruene inn i vingen da, men regner med det ikke er noe muttere i vingen originalt. Og de skruene som fulgte med flapsen har dårlig "biteevne" uten noen muttere. Hva med å kun bruke sikaflex eller noe annet sterkt middel istedenfor å bruke skruene? Det blir jo ikke så voldsomt pent med de skruene synlig, synes jeg da.
Superbeetle Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Nå er ikke jeg noen ekspert på aerodynamikk men poenget med flapsen er vel å skape mer downforce, så i teorien vil det bli mye trykk på den. Da bør den vel være godt sikret. Vet ikke om det holder med lim da..
mAZE Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 De skruene som fulgte med er ikke akkurat verdens største det heller.. Tror de var 2cm eller noe, synes ikke akkurat det er så mye å skryte av heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå