Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk flaps'n min i dag, men den har ikke noe hull i seg. Er det noen som har ett eller fler bilder av hvordan dette er montert eller monteres?

Det fulgte med noen skruer og noen tykke skiver.

Skrevet

hmm....husker ikke akkurat hviket materiale m3 vinga er i men mener den er i hard plast(?) som kan borres og skrues i.

Det er vel da bare en ting å gjøre, nemlig å ta av vinga for å så borre noen hull i flap og i vinga. Tenker ikke på du skal dra skruene så de synes på andre siden;)

EDIT: heck.jpg

Fant et bilde fra s14motorsport de selger jo. bilde er av den justerbare, men prinsippet er det samme uansett hvilken du har

Skrevet

Takker.. Da har jeg ett utgangspunkt.. :) Da er det å få den på i morra vil jeg tro.

Skrevet

Hva skal den festes imot a? er ikke med noe muttere eller noe å feste i vingen. og det fulgte med 8skruer, ser det er brukt kun 4 på bildet over her. nok med 4?

Skrevet

Det billigst/beste hadde nok vært å kjøpe en carbonvinge av meg når du hadde sjansen.. :wink: Du må skru skruene inn i vingen, og evt bruke sikaflex mellom vinge og flapp for att det skal holde.

Skrevet
Det billigst/beste hadde nok vært å kjøpe en carbonvinge av meg når du hadde sjansen.. :wink: Du må skru skruene inn i vingen, og evt bruke sikaflex mellom vinge og flapp for att det skal holde.

Den du skaffet kostet jo dobbelt så mye da, så den ble for dyr. :) Hadde ikke kjøpt noe innsug da gitt.

Skjønner forsåvidt at jeg må skru skruene inn i vingen da, men regner med det ikke er noe muttere i vingen originalt. Og de skruene som fulgte med flapsen har dårlig "biteevne" uten noen muttere. :)

Hva med å kun bruke sikaflex eller noe annet sterkt middel istedenfor å bruke skruene? Det blir jo ikke så voldsomt pent med de skruene synlig, synes jeg da.

Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert på aerodynamikk men poenget med flapsen er vel å skape mer downforce, så i teorien vil det bli mye trykk på den. Da bør den vel være godt sikret. Vet ikke om det holder med lim da.. :?::)

Skrevet

De skruene som fulgte med er ikke akkurat verdens største det heller.. Tror de var 2cm eller noe, synes ikke akkurat det er så mye å skryte av heller. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...