Gå til innhold

BMW 325i 92 mod. selges


eejay
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne var jo tilsalgsfor ikke så veldig lenge siden.. hva er grunnen til at du selger igjen? og den var vell tilsalgs for 85k?

Er på utkikk etter noe nytt å spennende.. grunnen til at dn selges dyrere nå er at jeg har fått ny girkasse som jeg har fått overhalt overhalt, og har kjøpt nye felger til bulen som jeg synes klere biln veldi godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil.... men prisen var kanskje litt drøy...? hvor begynner skambud grensen din?

vet ikke enda, har ikke tenkt så mye over saken egentli, men går ikke så mye ned, bare å komme med bud så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var jo tilsalgsfor ikke så veldig lenge siden.. hva er grunnen til at du selger igjen? og den var vell tilsalgs for 85k?

Er på utkikk etter noe nytt å spennende.. grunnen til at dn selges dyrere nå er at jeg har fått ny girkasse som jeg har fått overhalt overhalt, og har kjøpt nye felger til bulen som jeg synes klere biln veldi godt..

Har du kvitteringer på delene til girkassen og (verksted)....samt på felgene.

100 000 for denne var alt for mye....ser ut som du har kjøpt den....... raukjørt den (du sier det selv).... for så å ta en spansk en for å tjene godt på den. :wink::twisted:

Når man eier en bil så må man nesten bytte noen slitedeler her og der, nå og da.....kjøper man nyefelger til bilen....så ja da er det ditt problem.....man kan liksom ikke ta 20 000 kr extra bare for at det står noen nye felger på bilen....du kan like gjerne ha kjøpt dem brukt for et slikk og ingenting (dokumentasjon)......selv syntes jeg ikke de var så fine....men men..

selg bilen med noen stålfelger isteden du....hehehehahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var jo tilsalgsfor ikke så veldig lenge siden.. hva er grunnen til at du selger igjen? og den var vell tilsalgs for 85k?

Er på utkikk etter noe nytt å spennende.. grunnen til at dn selges dyrere nå er at jeg har fått ny girkasse som jeg har fått overhalt overhalt, og har kjøpt nye felger til bulen som jeg synes klere biln veldi godt..

hva er det du er på utkikk etter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var jo tilsalgsfor ikke så veldig lenge siden.. hva er grunnen til at du selger igjen? og den var vell tilsalgs for 85k?

Er på utkikk etter noe nytt å spennende.. grunnen til at dn selges dyrere nå er at jeg har fått ny girkasse som jeg har fått overhalt overhalt, og har kjøpt nye felger til bulen som jeg synes klere biln veldi godt..

Har du kvitteringer på delene til girkassen og (verksted)....samt på felgene.

100 000 for denne var alt for mye....ser ut som du har kjøpt den....... raukjørt den (du sier det selv).... for så å ta en spansk en for å tjene godt på den. :wink::twisted:

Når man eier en bil så må man nesten bytte noen slitedeler her og der, nå og da.....kjøper man nyefelger til bilen....så ja da er det ditt problem.....man kan liksom ikke ta 20 000 kr extra bare for at det står noen nye felger på bilen....du kan like gjerne ha kjøpt dem brukt for et slikk og ingenting (dokumentasjon)......selv syntes jeg ikke de var så fine....men men..

selg bilen med noen stålfelger isteden du....hehehehahaha

Smak å behag det da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...