Joatle Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Hei, jeg lurte på hva 2 stk front caliper, 2 stk skiver og bremse klosser til e32 750 kan ligge på i pris? Jeg lurer på å kjøpe men så har jeg ikke peiling på hva det ligger på i pris.. Brukt da vell og merke.. Håper på hjelp Nytt spørsmål: Hva kan komplett bremse sett til e34 M5 koste? Altså 4 calipere, 4 skiver og komplett sett med bremseklosser.. Lite slitt.. Har virkelig lyst på bedre bremser på min gamle 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Du kan jo sjekke prisene på f.eks. koed.dk.....blir sikkert 3-5000 der for det du nevner......... 2000 burde jo være greit hvis klossene og skivene er som nye.... 1500 hvis klosser og/eller skiver er endel slitt.... Det er det jeg ville betalt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 kan jo sjekke her for eksempel: http://www.bruktbildeler.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 koed.dk = Bad Request (Invalid Hostname) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 kan jo sjekke her for eksempel:http://www.bruktbildeler.com/ Takk Skal sjekke litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Nytt spørsmål: Hva kan komplett bremse sett til e34 M5 koste? Altså 4 calipere, 4 skiver og komplett sett med bremseklosser.. Lite slitt.. Har virkelig lyst på bedre bremser på min gamle 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå