hav Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Hei Selger komplett stylingspakke for kr 12.000. Dette er orginal styling fra Bmw og du får med alt av tilbehør.trenger ingen andre ting ved siden av for montering etc.Alt er helt nytt og grunnet så trenger bare lakkering. Inneholder,front,bakfanger,sidekjørt,bakfanger innsats og bagasjeromsvinge (den lille listen). Dersom noen er interessert så er det bare å sende meg en PM NB! innsatsten til bakfanger og bagasjeroms"vingen" er ikke inkludert i komplette m-tech stylingspakker som andre forhandlere selger. Kan også nås på tlf 47417109, er ikke alltid tilgjenglig på dataen;) email: hav0@hotmail.com Bilder: (skaffer også carbon splitters til frontfangeren som på bilden Mvh Hav
hav Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Til e30 eller e46? Hei beklager detter er til E46 .. den eldre versjonen uten facelift. mvh Hav
StianA Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 er det helt nytt eller er det lakert? mulig jeg kjenner en som er int;)
hav Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 er det helt nytt eller er det lakert?mulig jeg kjenner en som er int;) Helt nytt alt sammen.. orginalt bmw deler som nevnt tidligere delene skal være ferdig grunnet og klar til lakkering..send meg PM dersom noen vil kjøpe.. mvh Hav
hav Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Hvorfor selges det? Hei Det selges rett og slett fordi jeg har en for mye mvh Hav
hav Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Er dette til 2 eller 4 dørs? Hei Dette kittet er til Bmw E46 coupe og passer også cab. mvh Hav
hav Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 Bilder selger! Hei ja,bildene selger og da er de på plass! Takker for påminnelsen mvh Hav
hav Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 nydelig styling! absolutt vært pengene! Hei Takker,gjett hvem som skal få dette montert på sin egen bil Finnes ikke noe bedre for M-tech II styling.. forsatt tilsalgs og kan skaffe til alle modeller. NB! Gratis transport i Oslo og omegn (omgen:kommer ann på hvor langt unna man bor) mvh Hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå