Aama_Racing Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 gikk denne på Vestnes i møre og romsdal før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Fin bil! Hold den mest mulig "clean", kan vurdere M3 speil og evnt M5 spoiler synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Meget pen bil du har fått deg! Støtter opp under M5 baklist og M3 speil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Flott bil ! gidder ikke nevne de småtingen, som gjenstår fordi vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 denne er import for noen år siden, har gått i Fredrikstad siden den kom til norge mener jeg på =) tusen takk for hyggelige tilbake meldinger noen som selger m3 speil? eller noen som er int i m3 baklykter? har et par ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 En veldig pen E36 Syns heller ikke du burde gjøre så mye mer med den, E36 M speil og E46 M list går. E36GT spoiler tror jeg blit litt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Flott bil!Slenger meg på Geir Anders jeg også. Ikke sett på for mye dill dall, alt for mange e36'er som blir ødelagt. Den der var meget pen, uten allt mulig rart folk finner på å sette på Faktisk har jeg begynnt å bli skeptisk til Angeleyes også, sa noen orginalpoliti Helt enig , ikke for mye dilldall Men M-Speiler ville jeg hatt var jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 jepp det kommer =) takk for koselig tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Støtter opp på bare E36 M speil og E46 M list. Ville også kansje vurdert blinkelys av denne stilen: https://www.koed.dk/2.2.asp?billede=2784_1_47210.jpg&id=47210&nr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg ville holdt meg LANGT unna alle uorginale blinklys. Det er av bedriten kvalitet alle sammen - og tro meg, jeg har prøvd endel.. Forøvrig en flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 likte egentli de lyktene der ja, får se. syns de blinkerne jeg har er litt FOR hvite :S hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 hadde gjort seg med m3gt vinga som meg hehe.. liker du ikke den da?.. Få deg angle eyes, da blir de nesten like hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 denne er import for noen år siden, har gått i Fredrikstad siden den kom til norge mener jeg på =)tusen takk for hyggelige tilbake meldinger noen som selger m3 speil? eller noen som er int i m3 baklykter? har et par ekstra ok. var bare fryktelig lik en som gikk her oppe for noen mnd siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 syns mt3 gt vingen blir litt for mye bare.. men skulle jeg ha vinge skulle jeg hatt den! tror det blir lista Aama_Racing: okei =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Interessant dekk dim du har bak, 33profil høres sjeldent og dyrt ut:) Har en 320 coupe i samme farge sjøl som straks skal lakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå