Fredrik Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Verdens 12 verste biler iht. Jeremy Clarkson... "BMW E63 er så stygg at hvis du besøker venner bør du rygge ut av oppkjørselen slik at dine venner ikke kan se bakenden på bilen"... "Jeg velger mine ord med ekstra omhu - E87 er søppel". God fornøyelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Det han driver med for tiden er bare show på høyt nivå som faktisk er ganske morsomt og se på til tider:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Takk for tipset! Der ligger også en video kallt Bugatti Veyron VS McLaren F1 . Trodde de skulle testes mot hverandre, men den gang ei. Men kanskje verd en titt likevell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Takk for tipset!Der ligger også en video kallt Bugatti Veyron VS McLaren F1 . Trodde de skulle testes mot hverandre, men den gang ei. Men kanskje verd en titt likevell.. Nå ble jeg faktisk litt skuffet... jeg gjorde meg klar til å se tidenes test bare for å se Clarkson råne rundt i en M1 Abrams eller hva det nå er for en stridsvogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Ja, ikke sant. Lureri det der! Blir litt som å si A, uten å si B... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Clarkson er rå på spissformuleringer, og når det gjelder E87 så støtter jeg han fullt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå