Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Drit stygt, front med masse hull i :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Såg denne bilen i Bergen, men person på bildet som kjørte. Fikk frysninger på ryggen... Syns det er mildt sagt merklig at noen faktisk syns dette er pent og faktisk bruker penger på det. Men men... Hva de bruker skattepengene våres til er jo ikke opp til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg har IKKE råd til å ødlegge en slik bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraSuper Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Men men... Hva de bruker skattepengene våres til er jo ikke opp til oss... Pisser på hele dette forumet! Jævla bønder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 hva er galt i å være bonde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Ikke at det nødvendigvis har så mye å si, men ut i fra bildene kan det virke som om den ble lakkert i en garasje. Det er jo ikke alltid helt optimalt. Om eier av bilen ser dette: Jeg vil ha tilbake nattesøvnen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 er vel dette man kaller for "SpaceCar" ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 hva er galt i å være bonde? jeg kommer fra "bondeland" så de kaller det:) and im provd off it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Såg denne bilen i Bergen, men person på bildet som kjørte.Fikk frysninger på ryggen... Syns det er mildt sagt merklig at noen faktisk syns dette er pent og faktisk bruker penger på det. Men men... Hva de bruker skattepengene våres til er jo ikke opp til oss... hvorfor sier du oss? kem e du og oss? og skattepengene dine bruge eg på og voksa den hårete rauå t morå di din rasistiske drittsekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jøss.. Er det noe poeng i å overdrive sånn? La mannen få si sin mening. Gå og kjøp deg en kebab og ro deg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Fatter ikke at noen seriøst kan mene at det der er tøft!? hmm.... smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 SATAN så støgg bil.. Men fin farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 skulle ikke vøri lov for sånne folk å eie bmw engang... slikt kan man gjøre med volvo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 stygg + han er ikke norsk = umulig salgsobjekt. Hvordan vet du at fyrn ikke er norsk ? Fattern har med flere anledninger blitt spurt om hvor lange han har vært i landet, pga han får meget mørk solbrun hud, men er 110% norsk..... Meget upassende kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Såg denne bilen i Bergen, men person på bildet som kjørte.Fikk frysninger på ryggen... Syns det er mildt sagt merklig at noen faktisk syns dette er pent og faktisk bruker penger på det. Men men... Hva de bruker skattepengene våres til er jo ikke opp til oss... hvorfor sier du oss? kem e du og oss? og skattepengene dine bruge eg på og voksa den hårete rauå t morå di din rasistiske drittsekk! Nei se, der dukka bileieren også opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå