Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Det stemmer nok, ser det er feil felger. Men det var H_c Dr_s henviste til med innlegget sitt. Her er vel den han egentlig mente:
Tommy Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Jepp, det e H_C Her e og H_C, med en defekt returslange på kjølevannet Å her e an i de gromme solbrillene sine
Ellingsen B. Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Ellingsen satser friskt: Ser ut som sideskjørta skal tutche asfalten jo:P
jødahl Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Går utifra han her kjørte fra alle sammen i sin "supergromme M3"? Er meg dette ja
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Tok feil av deg og h_c , jødahl Ellingsen, hvem er bartemannen som sitter på?
Ellingsen B. Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Tok feil av deg og h_c , jødahl Ellingsen, hvem er bartemannen som sitter på? Elling
oysteinw Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Eplet i bånn på vei opp fra slakter'n! Forøvrig et av de kuleste partiene på banen... Grovere stab-stag må til...bilen så jo ut som ei skute med full slagside enkelte ganger! Dette var riktignok ikke av de verste tilfellene. Nummeret før jeg lener meg helt over i passasjersetet...på tide å klemme inn et par Sparco-stoler kanskje? Her hadde noen tydeligvis vært ut og pløyet...lå masse torv og jord i siste del av s-kombinasjonen. Glatt gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå