Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det stemmer nok, ser det er feil felger. Men det var H_c Dr_s henviste til med innlegget sitt. Her er vel den han egentlig mente: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Jepp, det e H_C Her e og H_C, med en defekt returslange på kjølevannet Å her e an i de gromme solbrillene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Ellingsen satser friskt: Ser ut som sideskjørta skal tutche asfalten jo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Går utifra han her kjørte fra alle sammen i sin "supergromme M3"? Er meg dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Tok feil av deg og h_c , jødahl Ellingsen, hvem er bartemannen som sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Tok feil av deg og h_c , jødahl Ellingsen, hvem er bartemannen som sitter på? Elling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinw Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Eplet i bånn på vei opp fra slakter'n! Forøvrig et av de kuleste partiene på banen... Grovere stab-stag må til...bilen så jo ut som ei skute med full slagside enkelte ganger! Dette var riktignok ikke av de verste tilfellene. Nummeret før jeg lener meg helt over i passasjersetet...på tide å klemme inn et par Sparco-stoler kanskje? Her hadde noen tydeligvis vært ut og pløyet...lå masse torv og jord i siste del av s-kombinasjonen. Glatt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå