Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en BMW Z3M 321hk 6 trinns kasse fra sveits som jeg vurdere og ta inn til norge, sort met. med sort skinn og alt utstyr (- hard top) 1999 mod km ca 120 000, noen som har en anelse hva en slik bil ville ligget på i norge?

Skrevet

Det kommer jo ann på. Utvalget i norge er rimelig begrenset... og om man betaler noen tusen mer så utgjør det lite i den store sammenhengen, spesielt når man trolig får en bedre bil..

Skrevet

Spørsmålet er jo om trådstarter har tenkt å ta den inn for salg eller for å ha den selv.

Såvidt jeg har klart å få med meg den siste tiden, så er salgssummen på "gromme" biler med noen år på nakken lavere i Norge enn om man importerer, men som hagenisse sier så er det et helt annet utvalg utenlands, og man kan få en bedre bil (til en litt dyrere penge).

• 2 weeks later...
Skrevet

Tanken var å ta den inn for videre salg, denne bilen er i familie der nede og dermed kan jeg få en god pris på den, men det hjelper jo lite når det er 250 000,- i avgifter på den + kjøpesummmen... så er det noen som vet mere presis i kroner og øre hva en kan forvente å få for en slik bil her hjemme?

Skrevet

Havner på ca.380-400.000,-

Ta kontakt med Tore Reistad på Konghelle Bil A/S i Oslo.

Han vet garantert hva disse koster inn. Han selger jo M biler i fleng.

Tlf.nr. 22 16 15 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...