bmwe3m Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 har en BMW Z3M 321hk 6 trinns kasse fra sveits som jeg vurdere og ta inn til norge, sort met. med sort skinn og alt utstyr (- hard top) 1999 mod km ca 120 000, noen som har en anelse hva en slik bil ville ligget på i norge?
hagenisse Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Jeg vil gjette på at den ville ligget noe under det en tilsvarende fra utlandet kommer på.
bård Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Har regnet litt på dettidliger og fant ut at det blir en dyr fornøyelse, ikke gunstig bil å importere for å si det sånn.
hagenisse Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Det kommer jo ann på. Utvalget i norge er rimelig begrenset... og om man betaler noen tusen mer så utgjør det lite i den store sammenhengen, spesielt når man trolig får en bedre bil..
Gunnar Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Spørsmålet er jo om trådstarter har tenkt å ta den inn for salg eller for å ha den selv. Såvidt jeg har klart å få med meg den siste tiden, så er salgssummen på "gromme" biler med noen år på nakken lavere i Norge enn om man importerer, men som hagenisse sier så er det et helt annet utvalg utenlands, og man kan få en bedre bil (til en litt dyrere penge).
bmwe3m Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Skrevet Juni 15, 2007 Tanken var å ta den inn for videre salg, denne bilen er i familie der nede og dermed kan jeg få en god pris på den, men det hjelper jo lite når det er 250 000,- i avgifter på den + kjøpesummmen... så er det noen som vet mere presis i kroner og øre hva en kan forvente å få for en slik bil her hjemme?
///M3 Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Havner på ca.380-400.000,- Ta kontakt med Tore Reistad på Konghelle Bil A/S i Oslo. Han vet garantert hva disse koster inn. Han selger jo M biler i fleng. Tlf.nr. 22 16 15 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå