Gå til innhold

Hjelp til oversettelse av Tysk?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg mellomaksling fra en fyr i tyskland og normalt så klarer jeg å oversett det han skriver rimelig greit men får liksom ikke noe sammen heng i det her :oops: Tror han vil ha 35 Euro til men er det noen som kan oversette det her for meg?

hallo, habe soeben das paket weckgeschickt, versand war leider doch teurer, weil kein, hat 35? gehostet, wär nett, wenn du mir den restlicher versand noch überweisen köntest, versand dauer ca.8-10 tage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke skrevet på godt tysk, men så langt jeg forstår er pakken dyrere å sende enn først antatt (35 Euro ?)... og at han ikke har de manglende pengene... og at han derfor ber deg om å betale det resterende beløpet. Forsendelsen av pakken vil deretter ta 8-10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det stemmer ikke helt. Han har allerede sendt pakken og ber om at du er grei og overfører 35 Euro ekstra siden det ble noe dyrere enn antatt.

I prinsippet kan du jo drite i dette siden den allerede er sendt men om du vil opprettholde din ebayprofil med gode karakterer så er det nok lurt å være fair og overføre resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det stemmer ikke helt. Han har allerede sendt pakken og ber om at du er grei og overfører 35 Euro ekstra siden det ble noe dyrere enn antatt.

I prinsippet kan du jo drite i dette siden den allerede er sendt men om du vil opprettholde din ebayprofil med gode karakterer så er det nok lurt å være fair og overføre resten.

Det har du helt rett i... jeg snublet i at uttrykket "weckgeschickt" er fortid og dermed er pakken allerede sendt. Min feil... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først snakker om ebay så har jeg en amerikansk selger som prøver å ødelegge den perfekte tilbakemeldings lista mi, jeg fikk tilslaget på ett par e36 m3 spindler og requesta hvor mye det kosta og sende til Norge fikk aldri svar, sendte minst 4 mailer om det samme og nå har han jaggu lagt inn att jeg ikke har betalt for spindlene!! arg!! siden han aldri svarte så kjøpte jeg av noen andre istedet. Jeg ga han 14 dager før jeg kjøpte noen andre spindler

Heldigvis så har jeg mailene og alle bevisa på att jeg prøvde lenge på ebay så tror jeg berger 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...