Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg har bestilt meg mellomaksling fra en fyr i tyskland og normalt så klarer jeg å oversett det han skriver rimelig greit men får liksom ikke noe sammen heng i det her Tror han vil ha 35 Euro til men er det noen som kan oversette det her for meg? hallo, habe soeben das paket weckgeschickt, versand war leider doch teurer, weil kein, hat 35? gehostet, wär nett, wenn du mir den restlicher versand noch überweisen köntest, versand dauer ca.8-10 tage... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Dette er ikke skrevet på godt tysk, men så langt jeg forstår er pakken dyrere å sende enn først antatt (35 Euro ?)... og at han ikke har de manglende pengene... og at han derfor ber deg om å betale det resterende beløpet. Forsendelsen av pakken vil deretter ta 8-10 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Det var det jeg tenkte ja for det mange av orda jeg ikke fikk noe ut av i ordboken min Tusen takk for hjelpen Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Vel, det stemmer ikke helt. Han har allerede sendt pakken og ber om at du er grei og overfører 35 Euro ekstra siden det ble noe dyrere enn antatt. I prinsippet kan du jo drite i dette siden den allerede er sendt men om du vil opprettholde din ebayprofil med gode karakterer så er det nok lurt å være fair og overføre resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Jeg har allerede ført over pengene Jeg er en ærlig mann Men takker for enda en tolkning. Jeg er sååå glad for att bimmers eksisterer det har hjulpet meg mang en gang Tusen takk til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Vel, det stemmer ikke helt. Han har allerede sendt pakken og ber om at du er grei og overfører 35 Euro ekstra siden det ble noe dyrere enn antatt.I prinsippet kan du jo drite i dette siden den allerede er sendt men om du vil opprettholde din ebayprofil med gode karakterer så er det nok lurt å være fair og overføre resten. Det har du helt rett i... jeg snublet i at uttrykket "weckgeschickt" er fortid og dermed er pakken allerede sendt. Min feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Vel, det stemmer ikke helt. Han har allerede sendt pakken og ber om at du er grei og overfører 35 Euro ekstra siden det ble noe dyrere enn antatt.I prinsippet kan du jo drite i dette siden den allerede er sendt men om du vil opprettholde din ebayprofil med gode karakterer så er det nok lurt å være fair og overføre resten. Når vi først snakker om ebay så har jeg en amerikansk selger som prøver å ødelegge den perfekte tilbakemeldings lista mi, jeg fikk tilslaget på ett par e36 m3 spindler og requesta hvor mye det kosta og sende til Norge fikk aldri svar, sendte minst 4 mailer om det samme og nå har han jaggu lagt inn att jeg ikke har betalt for spindlene!! arg!! siden han aldri svarte så kjøpte jeg av noen andre istedet. Jeg ga han 14 dager før jeg kjøpte noen andre spindler Heldigvis så har jeg mailene og alle bevisa på att jeg prøvde lenge på ebay så tror jeg berger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 han sier at han har sendt pakken men at det desverre ble dyrere enn opprinnelig. han sa du ikke kunne noe for det. og at sendelsen vil ta 8-10 dager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Nå ble det litt mange oversettelser her, men hvis du følger Kristov´s oversettelse blir det ikke helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Kjekk link om man handler med uforståelige mennesker: http://babelfish.altavista.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå