Gå til innhold

BMW E32 735iA 1988 model, ALT utstyr 17000kr!PROBLEMER!!

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mange som ringer og skal prute enda mer..og når jeg sier ok til en pris så skal de tenke på det også skal de tenke på det også skal de tenke på det også skal de sende såååå mange sms også kan de ikke hente før neste uke og neste uke der igjen..noen vil dele opp betalingen..jaja..skal man ha billig bil så burde man ha penger til den..menmen..heldig han som fikk den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du rakk å få solgt den ja. Pokker å a gitt. Jeg som hadde tatt ut penger til søndag og greier. :) Til og med 17000,- Men men, da får jeg se etter en annen skyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du rakk å få solgt den ja. Pokker å a gitt. Jeg som hadde tatt ut penger til søndag og greier. :) Til og med 17000,- Men men, da får jeg se etter en annen skyss.

og det kunne du ikke sagt før?plagsomme greier..menmen..reiser vekk snart og måtte får betalt reisen på fredagen så....hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne mailen fra kjøper idag;

Hei

Motoren på bilen sluttet å virke på lørdagskveld. Har no fått opplyst at motoren har såpass mange mangler at det er frarådelig å reparere den. Topp-pakning gåen, toppen sprukket, registerreim slitt av, og kanskje sprukket motorblokk.

Eg vil med hjemmel i kjøpsloven heve kjøpet.

Eit forslag fra meg, er at eg mottar kr 10000,- og beholder bilen, eller sender den til Oslo på din regning samt tilbakebetaling av heile kjøpssummen på kr 12000,-

Håper på raskt svar og ein snarleg løysing på dette

mvh

XXX

Da jeg leverte fra meg bilen virket den fint. alle som var og så på den (mekaniker fra bmw) fant ingen feil ved bilen.alle som så på den kjørte både hardt og rolig og bilen oppførte seg eksemplarisk, ergo ingen feil. Bilen hadde ingen olje eller vannforbruk den tiden jeg disponerte den, og den ble kjørte daglig til jeg kansellerte forsikringen. Kjøper kom fra bergen, ble med til bilens parkering, så litt på den i mørket og sa at han tok den. Vi starter bilen, han så litt mer, åpnet panseret og så her og der og sa at han hadde sett nok og at han nå ville hjem igjen. Vi skrev kontrakt på at jeg solgte bilen slik den stod, begge skrev under og han kjørte av gårde. han fikk med cd-spiller og integrert handsfree sett også som egentlig ikke skulle følge med. Jeg sa neitakk til mange andre som ga meg bud høyere enn han da jeg hadde hatt en muntlig avtale med han.. og nå sender han meg denne mailen..

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det lille jeg kan, så vil jeg påstå at hvis det står i kontrakten at bilen selges som den står, med din og kjøpers underskrift, vil jeg si at du har ditt på det tørre.

Ville sjekket litt nøyere opp for å være på den sikre siden, men sett foten ned og ikke bøy deg etter hans krav hvis det da står "selge som den står".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...