Stian Børresen Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 hmm, kan han ha kjørt litt gris på tur hjem? Har selv vært borti dette og det er jævlig irriterende at du selger en bil, alt fungerer og plutselig..bang..merkelig at så fort noe som fungerer kommer i rette hender så går det til helvete (mildt sagt) med en gang.. Du burde stå på ditt og ikke gi etter for denne kjøperen, virker som det er noe som ikke stemmer her. Hvorfor i all verden skal du godta en bil i retur med ødelagt motor? Den var jo ikke slik når du gav den fra deg Og som du sier, rart at alt på motoren plutselig var feil så fort han kjørte den? Nei, ikke gi deg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 han har sikkert grisekjørt på vei hjem;-) har en jeg kjenner som skulle selge en e30 og det kom noen unggutter som skulle prøve den. han sto i hagen å hørte de dro på på langstrekka som er like ved han.hørte noe skriking i dekk i svingen og så et smell! det var den bilen.. hehe ble mye rot der og men fikk pengene til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Fikk denne mailen fra kjøper idag;Hei Motoren på bilen sluttet å virke på lørdagskveld. Har no fått opplyst at motoren har såpass mange mangler at det er frarådelig å reparere den. Topp-pakning gåen, toppen sprukket, registerreim slitt av, og kanskje sprukket motorblokk. Eg vil med hjemmel i kjøpsloven heve kjøpet. Eit forslag fra meg, er at eg mottar kr 10000,- og beholder bilen, eller sender den til Oslo på din regning samt tilbakebetaling av heile kjøpssummen på kr 12000,- Håper på raskt svar og ein snarleg løysing på dette Registerreim slitt av og kanskje sprukket motorblokk ?? Denne bilen har ikkje registerreim. Denne reklamasjonen hadde eg sett bort frå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 fin kommen tar " eg mottar kr. 10,000,- og beholder bilen" ja det er jo smart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Tror du blir bløffet nå jeg. Se bort fra mailen og la livet gå videre. Han kommer ingen vei uansett. For alt du vet er bilen i orden nå, eller så har han kjørt i førstegir på turtallsperra helt til bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Har du ingen bekjente i Bergen som kan se på bilen? Lukter kanskje litt muffins her. Du har uansett all rett på din side hvis du ikke har holdt tilbake opplysninger, men det skader jo ikke å være hyggelig i tilfelle det er reeelt. Men jeg har faktisk selv møtt en som hadde kjøpt en Jeep på vestlandet, og havarerte på fjellet på vei østover. Vi så røykskyen 2 km før vi kom frem der han sto og var rimelig fortvilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Det bør jo være noen i Bergensavdelingen til Bimmers.no politiet som kan se på den for deg. Legg ut tråden på "Ymse" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg