Gå til innhold

M5 fanger selges 2000-. SOLGT

Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke meningen å ødelegge salgstråden din, men jeg synes du skal beholde den fangeren og sette den på bilen din jeg. Og gjøre som du har tenkt med lyktene; få de av og få på nye faceliftlykter. Så har du en HELT annen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er det? Diamantsvart eller cosmo svart? Hvordan fester man skiltet på den?

I service heftet står det at det er fargekode 668 swarz ll

Aner ikke mer enn det.

Er ikke metallic ihvertfall.

Skiltet må du bore hull til der du synes passer best selv.

Er ikke hull til det.

Gjør også oppmerksom på at orginal skinna som er på orginal fabgeren må brukes.

Skal sende en melding og spørre forrige eier om han vet hva fargen heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som den typen som de selger på GS nå (2990 uten grøftelys, 3990 med http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=parts_styling&partType=styling_lester Grøftelyktene er grisedyre å kjøpe løst. Jeg hadde tenkt å kjøpe denne fra GS, men hvis du kan gi meg en penere pris kan jeg komme og hente den til uken. Jeg må lakke den uansett om jeg får den fra deg eller GS..

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut som den typen som de selger på GS nå (2990 uten grøftelys, 3990 med http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=parts_styling&partType=styling_lester Grøftelyktene er grisedyre å kjøpe løst. Jeg hadde tenkt å kjøpe denne fra GS, men hvis du kan gi meg en penere pris kan jeg komme og hente den til uken. Jeg må lakke den uansett om jeg får den fra deg eller GS..

MVH

Vet han jeg fikk bilen av har handlet en del der, så ja.

Er nok den fangeren der ja.

Prisen ja.

Denne fangeren er forsåvidt bare og matte ned og lakke opp igjen, så jeg vil si at 2000 er en pen pris.

Forrige eier har også sjekket at fangeren passer på bilen min med min støtfanger ramme eller hva den heter, så passform skal være helt ok etter hva han sier.

Setter minstepris på 2000

Det er den verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at ingen vil kjøpe denne fangeren for en så latterlig lav pris!?!?

Kompis av meg har samme "kopi" fanger og kan meddele at den originale jeg kjøpte til min forrige bil var av akkurat samme materiale osv, lukter umerket originaldel av disse!

Løp å kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...